NOD januari 2020

Hi allemaal 
Leuk dat deze topic er is, ik wil mij ook melden 
Mijn NOD is 5 januari- hannaaa- 28 jaar - tweede  kindje – ronde 2 – cyclus +- 30 dagen

Gelijk 2 vraagjes als dat mag?
Eten jullie de periode tussen ovulatie en NOD gewoon alles of eten jullie net als een zwangere? 
En gebruikt er iemand ook de ovulatie testen van clearblue? Heeft iemand positieve ervaringen ermee?

Bvd?

Ohja en je kan idd dagen na NOD pas positief testen. Ik testte vorige keer pas met dag 52 van mijn cyclus positief?‍♀️ ligt er denk ik idd aan hoe snel t hormoon in je lichaam toeneemt

@Hanaaa
Ik let wel op mijn eten en drinken de periode van de ovulatie tot NOD. Daarna gewoon weer alles eten.
Ik heb wel positieve ervaringen met de clearblue ovulatietesten. Heb ze nu drie keer gebruikt en gebruik ze nu voor de 4de keer. De eerste keer een keer even getest en meteen een smiley en die dag ook mijn ovulatie ik voelde hem ook. Tweede keer had ik de paarse clear blue en toen had ik 6 dagen een knipperende smile voordat ik een vaste smiley had. Met de vaste smiley weer mijn eisprong gevoeld en zwanger. Tijdje terug had ik 11 dagen een knipperende smiley en geen vaste maar dat kwam door de borstvoeding had ik geen eisprong. Nu gebruik ik hem weer had ik tot donderdag een leeg rondje nu een knipperende en ik verwacht maandag of dinsdag een vaste smiley want dan zou als het goed is mijn ovulatie weer moeten zijn al weet ik dat niet zeker dus ben heel benieuwd :).

Mijn cyclus blijkt deze keer anders te zijn geen 31 dagen maar 29 dagen. Nod 27 -30 jan -ltls - 35jaar - 1ste kindje- ronde 2 - 29 /31 dagen

Hoi hier ook naar  ronde 9 vandaag weer test gedaan mijn nod bleek 27 dec te zijn maar hadden 24 dec ook getest dat dachten we eerst vinden het wel raar  steeds alleen iets bruine afscheiding maar niet met afvegen tot 26 dec avond met het naar bed gaan licht rode bloed in inleg kruisje volgende dag bijna al weer weg en daarna iets met afvegen bruine afscheiding daarom vanochtend weer getest masr negatief snap er niks van zo kort bloedverlies gehad meestal wel 2a3 dagen rood bloedverlies masr gaan er maar vanuit dat het ongi was 

NOD 1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen

NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.

NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)

3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen 

5 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen

NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.

NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.

NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 

NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?

NOD 12 januari – Liefje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5 – Cyclus 33 – 35d. 

NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
NOD 23 januari?-  carolinerkj- 40jaar- 3e kindje voor mij en vriend 1e - cyclus 26/28dagen 

@hanaaa, ik eet tussen de ovulatie en de NOD als een zwangere. Zodra ik weer een menstruatie heb eet ik weer alles. 

Hier ook positieve ervaring met clearblue ovulatie testen. 
alleen maar een vaste smiley gehad 2 dagen lang en daarna een O. 

Terug
Bovenaan