NOD januari 2020

[quote quote=10277807]Hey allemaal, Ik ben 24 december ongesteld geworden met een cyclus deze keer van 28 dagen. Rot op je verjaardag maar goed…. Nu had ik die dag dus wel een stevige bloeding maar niet zo heftig als anders. Normaal moet ik de eerste 2 dagen om het uur veranderen van verband en nu dus niet. Ik kon makkelijk 4 uur wachten zoals aangeraden. Vanaf 25december heb ik eigelijk amper nog iets van ongesteldheid gehad en vooral bruinig totaal niks rood meer. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Zou ik effectief ongesteld zijn geweest og toch niet . Indien wel gaan wij nu ronde 31 in.[/quote]

Hej Nroxy, klinkt wel alsof het echt anders was, ik zou voor de zekerheid gaan testen...

Hej 

Dames ik vrees met grote vrezen dat ik me hier ook weer mag melden.. vandaag (2 dagen voor NOD) getest en wederom negatief.. Ik voel me super kut. Wordt voor ons ronde 8 voor ons 2e kindje..

Sinds vandaag steeds vlagen van misselijkheid. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden na MA begin december. Gyn zei dat dat dan weer gold als eerste dag van nieuwe cyclus, dat aanhoudende zou vandaag of morgen mijn NOD zijn. 
Echter test ik nog steeds positief met zowel ovu als zwangerschapstesten dus hcg is nog niet uit mn lijf verdwenen. Vraag me af of testen wel zin heeft.. zowel ovu als zwangerschapstesten liepen de laatste weken wel mooi af!

hi, doe ook weer graag mee. Afgelopen 2 maanden helaas niet active op het forum geweest, maar wel heel af en toe meegelezen.
Afgelopen ronde ineens een luteal fase van 10 dagen ipv 12 dagen, deze ronde was me eisprong 3 dagen later dan verwacht, dus mijn NOD is ergens tussen 2-4 januari.
Helaas lukt het me niet om de lijst te kopieren en plakken. Geen idee waarom. Mischien kan iemand me later toevoegen?
NOD 2-4 januari - Mamnita - 37 jaar - 2e kindje - Ronde 8 - cyclus 26-28dagen

[quote quote=10277973]Sinds vandaag steeds vlagen van misselijkheid. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden na MA begin december. Gyn zei dat dat dan weer gold als eerste dag van nieuwe cyclus, dat aanhoudende zou vandaag of morgen mijn NOD zijn. Echter test ik nog steeds positief met zowel ovu als zwangerschapstesten dus hcg is nog niet uit mn lijf verdwenen. Vraag me af of testen wel zin heeft.. zowel ovu als zwangerschapstesten liepen de laatste weken wel mooi af![/quote] als ze afnemen zou je denken dat bij een nieuwe ovulatie de lijn weer dikker/donkerder wordt toch? Is altijd het proberen waard...

[quote quote=10277971]Dames ik vrees met grote vrezen dat ik me hier ook weer mag melden.. vandaag (2 dagen voor NOD) getest en wederom negatief.. Ik voel me super kut. Wordt voor ons ronde 8 voor ons 2e kindje..[/quote]
Maar als je nog voor NOD zit dan kan het toch nog? Sommigen testen pas positief enkele dagen na NOD, dus zegt nog niks toch?

Hoi Cardiozuster, ik ben vandaag 12dpo, dus dan zou er op zn minst iets vaags zichtbaar moeten zijn denk ik.. de afgelopen rondes was t ook elke keer als ik 1 a 2 dagen voor mn NOD testte dan werd ik op mn NOD ongesteld.

Er zijn mensen die pas na enkele dagen na nod positief testen. Is afhankelijk van hoe snel de hormonen zich ontwikkelen in je lijf, wanneer evt innesteling heeft plaatsgevonden.. 
Zou goed kunnen zijn dat je idd ongesteld wordt maar zolang je nog geen klachten hebt van ongesteldheid maak je nog gewoon kans lijkt mij 

Heb zelf geen ervaring met positieve testen helaas maar dit lees ik toch veel op internet 

Terug
Bovenaan