NOD januari 2020

[quote quote=10276785]Hallo allemaal. Helaas meld ik me ook hier weer. Afgelopen 13 dec te horen gekregen dat het hartje is gestopt met kloppen. Ik had 8 weken moeten zijn maar het kindje was ergens tussen 6 en 7 weken qua groei. Had wel 2 goede echo’s met kloppend hartje gezien. Afgelopen donderdag cytotec gehad en nu flinke krampen en bloeding gehad, geen idee of alles nu eruit is. Ik hoop mijn goede cyclus weer terug te krijgen en dan ergens in januari weer een menstruatie te hebben. Nod januari – 28 jaar – 1e ronde na mk (ronde 6 totaal)[/quote]    
Heel veel sterke, hopelijk gaat het deze ronde allemaal goed. 

Hey allen,
Vraagje. Normaal korte cyclus. 24 dagen. Nu op 25ste dag niks. 26ste dag lichtroze afscheiding. Dag 27 iets meer richting ongesteldheid. Dag 28 ja ongesteld. Toen nog een dag en toen heel weinig en 4de dag niks meer.
Ben altijd 3 dagen goed ongesteld en dan nog 1 of 2 dagen een beetje.
Nu was het heel anders en twijfel nu toch een beetje. Test doen of zonde van het geld?

Wat is jullie ervaring hiermee?

En als het ongesteldheid is vanaf wanneer is nu dag 1?

Liefs en sterkte en thumbs up voor iedereen

Hallo Allemaal,
Mag ik mij bij jullie aansluiten ?
Deze cyclus willen we gaan voor een 2e kindje. Mijn NOD is 5 januari.
Cyclus is 26/27 dagen. Vind het wel spannend. Bij de 1e 1.5 jaar bezig geweest en 3 mks gehad.

Liefs R

@aapje wow veel sterkte! Ik hoop voor jullie dat je weer snel zwanger bent 
@Novalee ik zou toch even testen hoor zie hieronder het verhaal van liefje die ook een innestelingsbloeding had.
@liefje gefeliciteerd! 
@R ik hoop dat je weer snel zwanger bent! Doe je ook aan ovulatietesten?
Ik test nu met de paarse clear blue en als het goed is zou ik morgen een knipperende smiley moeten hebben...en anders zeker donderdag Ben heel benieuwd of mijn ovulatie weer een beetje komt zoals ik gewend ben of dat ik een heel lange cyclus heb ineens na de bevalling..
Bijna januari dus spannend! 

Nee, ik doe nu niet aan Ovu testen. Ik slik al 3 jaar geen pil meer en mijn cyclussen zijn constant. Wil het eerst even aankijken hoe het zo gaat. 

Ook ik meld mij weer hier, zoals het nu lijkt, 25 januari nod maar moet even afwachten hoe mn cyclus verloopt komende maand. Momenteel nog ongest eld.

1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen
NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.
NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)
3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen
3 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen
NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.
NOD 7 januari – Niempje – 30 jaar – 2 kindje – ronde 1 – cyclus 25 dagen
NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.
NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen?
NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?
NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
NOD 13 januari – Zwaantje – 23 jaar – 1e kindje – ronde 10 – cyclus 28/29 dagen
NOD 18 januari – Gietje- 31 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 dagen
Nod 25 jan- ikbendoutzen-29-1e kindje-ronde 4-cyclus zeer onregelmatig

Terug
Bovenaan