NOD januari 2020

2 januari NOD dag. Vind het erg spannend allemaal. Hopelijk is het raak, merk wel wat 'zwangerschapsverschijnselen'. Maar dat wil nog niks zeggen. 
Kan je met een normale test van bijv. action ook een aantal dagen voor je NOD testen? Totaal niet ongeduldig :p
@Hanaaa ikzelf geniet van de hapjes en drankjes, zodra ik een positieve test in handen heb verban ik alles wat niet goed is direct. 

Gelukkig positieve ervaringen met de cb test. Twijfelde om de roze of paarse ovulatie testen te gebruiken. Heb nu de roze en heb telkens maar 1 dag een smiley. Misschien dat ik de paarse nog probeer.
Succes weer maandag @hetmeisje ! ?
Ik had een sushi afspraak, maar die heb ik afgezegd. Idd beter niet riskeren. 
Wel spannend zeg en leuk dat we de spanning een beetje kunnen delen. In mijn omgeving weet niemand dat we proberen. 
@carolinecj. Spannend zeg.. als je normaal heftiger ongesteld ben is t toch nog even wachten misschien . Was je ovulatie niet gewoon laat? En was t de innesteling.. ??

Hey allemaal,

Ik dacht dat mijn NOD 11 januari zou zijn maar ik heb zojuist pas een positieve ovulatietest gehad. Enkele dagen later dan verwacht dus. Nu is mijn NOD 14 januari. Maar vandaag een positieve ovulatietest zou eigenlijk betekenen dat mijn eisprong morgen is, toch? Maar ja... morgen hebben we het huis vol met bezoek vanwege oud en nieuw en zal er niet geklust worden ;-). Nou hebben we donderdag, zaterdag en gisteren al geklust maar wat denken jullie. Is dat voldoende? Vanavond nog maar een keer?

groetjes,

BroBro

@madeinholland spannend hé! Ik 3 januari maar ga er morgen toch een testje tegen aan gooien.. Ga jij nog eerder testen of wacht je tot 2 januari? Ik haal wel een early test denk ik.. 
Ik ga duimen! 

spannnend @suusx! Ik had mijn ovulatie een aantal dagen eerder en verwacht 3 jan mijn nod. Echt spannend. Ben vandaag ineens misselijk. ben dat verder nooit dus viel wel echt op. in ieder geval hopen op goed nieuws! Ik denk dat ik pas op 3 januari ga testen, hoop dat ik me zo sterk kan houden haha. 

In tegenstelling tot veel andere vrouwen heb ik juist het gevoel dat het deze maand niet raak is. Ik zit nu weliswaar 8 dagen voor mijn NOD en er kan dus nog vanalles gebeuren. Bovendien hebben mijn vriend en ik de afgelopen 2 weken veel geklust. Maar dit is mijn 3e ronde, ronde 1 had ik wel het idee dat het best raak zou kunnen zijn. Ronde 2 en deze ronde 3 heb ik dat juist helemaal niet. Ik ben eigenlijk nu al een soort van 'teleurgesteld' en het gevoel dat ik doorga naar ronde 4. Terwijl dat eigenlijk niet echt ergens op gebaseerd is. Herkenbaar voor iemand? 

@danieexx. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik echt dat het die keer niet raak was, voelde me helemaal niet anders, terwijl de vorige  keren ik van alles voelde. Was dus ook erg verbaasd dat ik een positieve test toen had. Nu heb ik ook nergens last van (soms wat last van me buik, maar dat heb ik sowieso vaker). Vorige ronde voelde ik wel van alles en was helaas negatief.. je weet t helaas toch nooit vtv.. 
Mijn NOD is zondag. Twijfel wanneer ik ga testen. Heb de kruitvat vroege test en ga vandaag die van de action ook halen. Welje is beter? 

@danieexx Heel herkenbaar! Bij onze eerste had ik meteen héél sterk het gevoel dat het raak was en dat bleek ook het geval te zijn. Nu durf ik daar niet zo op te varen. Enerzijds omdat het inderdaad wat jij zegt nergens op gebaseerd is en anderzijds omdat ik vrees anders teleurgesteld te raken. Bertje wishfull thinking...

Terug
Bovenaan