NOD januari 2020

@ksas, heel begrijpelijk! Zo rottig om je zo te voelen!?
@zwaantje, jeetje dat is heel confronterend! 
Deze periode naar een zwangerschap toe is zo ontzettend lastig!? deze maand tijdens mijn ovulatie voelde het voor mijn vriend meer als "verplicht nummertje". Hij vind dat ik er te veel mee bezig ben. Maar hoe laat je het los.....

Oh wat balen KSAS.... Ja tis enorm herkenbaar en frustrerend als mensen in je omgeving wél zwanger worden en jij niet. Is volstrekt normaal. Tis niet dat je het andere misgunt, je gunt het alleen jezelf óók! En daar mag je best een traan om laten. Zijn jullie al lang bezig?
Ik ben nog steeds aan de twijfel of ik met mijn positieve ovulatietest van vanochtend nu vanavond nog aan de klus moet of dat gisteren en eergisteren nu voldoende was... Wat denken jullie? Vanavond maar eens kijken og manlief er nog een keer zin in heeft... ;-) En anders maar fingers crossed!

BroBro Ik zou niks plannen met je vriend.. Als het vanavond gebeurt, dan gebeurt het. Zo niet, dan niet. Ik begrijp je heel goed hoor.. Mijn vriend wil dolgraag een kindje en daarom klussen we soms om de dag. Terwijl mijn vriend helemaal niet zó'n hoog libido heeft. Maar hij wil zo graag een kindje en daarom 'verplicht' hij dit zichzelf ook. Hoe dan ook, gister en eergister is echt wel voldoende! Zaad blijft een poos in je buik leven. 

Dank je Daniee XX. Vind het lastig! Wil aan de ene kant geen kansen mislopen maar het moet ook leuk blijven. Heb geen zin in een 'verplicht nummertje'. Komende twee weken maar 'gewoon' in spanning zitten! 

@brobro, inderdaad niks plannen, misschien morgen nog? Mooi moment om 't nieuwe jaar te vieren!
Zo herkenbaar ook dat 't "zeer" doet als iemand anders zwanger is. Of dat het anderen zo lukt terwijl wij bij de eerste een jaar bezig waren. En nu voor de tweede ook al een jaar verder zijn.. Maar goed ook bij ons gaat het lukken! We houden goede moed voor 2020!

Ja morgen kan niet.... We hebben het huis vol met mensen die voor een deel ook blijven slapen. En dan wil ie niet ? Snap ik trouwens ook wel hoor. Ga vanavond even kijken of het ervan komt en anders ook goed. Hihi

Haha nee dat snap ik! Zou ik ook niet doen!
En maar zo denken de zaadjes hebben ook nog even tijd nodig om er heen te zwemmen! Dus denk dat gister en eergister echt wel goed is hoor! 

Hoi allemaal, 
Zoals verwacht mag ik me hier ook weer melden, vanochtend ongesteld geworden. Verwachte NOD voor een 2e kindje 29 januari, maar iets eerder of later afhankelijk van een positieve ovulatietest (cyclus tussen 28-32 dagen). Ik heb er geen vertrouwen meer in, waarom zou t komende maanden anders zijn dan de afgelopen 9 maanden? De rest van de vriendengroep allemaal zwanger van de 2e, dus herken wat hierboven beschreven staat, heel dubbel allemaal. 

Terug
Bovenaan