NOD januari 2020

Dat leeftijd verschil herken ik wel heel erg, elke maand wordt groter. Je verwacht gewoon echt niet dat het dan zo lang gaat duren voor er een 2de komt...

Ja suf he. Terwijl je verstandelijk echt wel weet 'Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst' Bij ons is het leeftijdsverschil sowieso wat groter. Het heeft lang geduurd voordat mijn man uberhaupt akkoord was om te gaan voor een tweede. Onze dochter is vorige maand 3 geworden dus die zullen, afhankelijk van hoe snel het raak is, ongeveer 4 jaar schelen. Is ook meer dan dat ik vantevoren had bedacht....

Poeff ik herken het ook Marr Ksas en Brobro.. Dat leeftijdsverschil.. Nu al 4 maanden bezig maar mijn cyclus is pas net een paar weken op gang door de borstvoeding was het er nog niet. We willen graag een klein leeftijdsverschil maar iedere maand is weer een maand erbij. En ik weet ook dat er heel veel dames zijn die denken wat zeur je nou je hebt er toch al één iig. En dat is ook zo maar de wens voor een tweede is groot. Bij de volgende weet ik wel dat ik niet meer de minipil ga slikken iig. Dat is niet nodig met die borstvoeding ;) 
@zwaantje dat lijkt me wel heel heftig zeg! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent! 
Ik heb ook te horen gekregen dat een vriendin van mij zwanger is van de tweede... Ik ben echt stikjaloers. We zijn 'pas' 4 maanden bezig en dus pas 1 maand dat ik een eisprong heb wss. Maar toch...ik zou ons zoontje graag een broertje of zusje geven. En ik ben ook daarvoor gestopt met de borstvoeding... Zou fijn zijn als het dan ook niet te lang duurt. 

Ook hier heel herkenbaar over het leeftijdsverschil. Ik had altijd de wens om er twee jaar tussen te hebben maar dat gaat nu al richting de 2,5.

Je hebt helemaal gelijk MienMa. Is ook zeker een zegen! Besef ik me zó goed! En ik moet eerlijk zeggen dat hoe graag ik ook een tweede wil, als dat niet is weggelegd voor ons kan ik me daar denk ik wel bij neerleggen en lekker verder genieten van onze prachtige dochter. Hopelijk is het bij jou snel raak MienMa!

Hoi Mienma, ik snap je ook goed, we hebben ook geluk gehad. Toch is de drang/wens voor een 2e (bij mij) ook heel groot en dit had ik na mijn 1e zwangerschap nooit kunnen inschatten of voorspellen. Hormonen en emoties zijn gekke dingen.. 
Ik hoop dat t bij ons allemaal snel raak is, want iedereen op t forum heeft volgens mij hetzelfde doel: zo snel mogelijk zwanger worden en een prachtig kindje op de wereld zetten.. 

Mienma ja kan ik me voorstellen! Ook voor ons geldt dat als een tweede niet lukt dat we er iig één hebben. En daar geniet ik ook van. Ik gun het iedereen hier om een kindje te krijgen. 

Terug
Bovenaan