NOD januari 2020

Heel herkenbaar Marr, hier exact hetzelfde gevoel... Waarom zou het nu inderdaad ineens wel lukken, terwijl je al maanden al het juiste doet..

He BroBro, de eerste was t meteen raak.. daarom vind ik t nu misschien extra heftig dat t nu maar niet wil lukken. Bewust later begonnen met proberen, want anders zou t wel heel snel op elkaar zijn als t weer zo snel zou gaan, nu natuurlijk spijt, maar kun je (helaas) nooit weten. Afgelopen ronde heel veel hoop gehad na een paar maanden t te hebben aangezien, voelde soort plopjes in mn buik en mn borsten deden zeer en groter. Helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden. Wie weet lukt t om er over een paar dagen anders in te staan maar nu overheerst t rotgevoel. 

Ach Marr, ik kan het me wel voorstellen hoor. Vooral als de eerste zo snel ging! Dan ga je er toch vanuit dat het bij een tweede ook zo zal zijn. Maar voor even balen mag en moet ook ruimte zijn....
Jouw situatie is waar ik ook bang voor ben. Bij onze eerste was het de eerste ronde meteen raak. We zijn nu bezig met ronde 2 voor de tweede. Maar ja. Ben intussen ook bijna 4 jaar ouder en daarme 'al' 35. 

Maar goed. Nu even balen en dan over een paar dagen met opgeheven hoofd weer verder!

Hoi Brobro, ja hier hadden we ook echt niet op gerekend. Je weet wel dat t wat later kan duren en dat dat ook normaal is, maar we wilden heel graag niet al te veel leeftijdsverschil tussen de kindjes en nu is elke maand er 1. We gaan t zien! 

Thanks allemaal fijn om hier je gevoelens te te delen, en gewoon maar kwijt te kunnen dat het weer niet gelukt is... echt een kut dag vandaag, hopelijk na menstruatie weer wat meer moed erin meestal is dat wel zo... die rot hormonen altijs
Ben ook echt een "controle freak"  en hier heb ik geen controle op, dat is echt heel lastig ?

Terug
Bovenaan