NOD januari 2020

Dag allemaal,
Vandaag een negatieve test en bruinverlies rijker, een illusie armer. Op naar ronde 4, voor een 2e kindje. Volgende NOD is 29 januari.
Zoveel herkenbaarheid als ik jullie verhalen lees. Ook bij mijn dochter in 1x raak en nu wachten.. overigens tussendoor 2 keer geen poging kunnen wagen, dus op zich 5 maanden al aan het wachten. Ook hier zijn de opmerkingen begonnen. Misschien wel juist omdat men weet dat het de vorige keer zo snel ging. Het is nu wel zo dat ik genoeg heb om me op te focussen.. dat scheelt, maar je gaat je ook afvragen.. hoe lang zou het kunnen duren? 

Hopelijk komen er allemaal positieve testen in het nieuwe jaar! Ook voor de dames die voor hun eerste gaan. Gun iedereen zo'n heerlijk frummeltje in de armen!

Ik wens jullie allemaal een fijne avond en al het goeds voor 2020 en natuurlijk dat we allemaal snel zwanger mogen worden en genieten van een kleine

Gelukkig Nieuwjaar!!!?
Hopelijk hebben deze maand zoveel mogelijk mensen een positieve test! ?
Sinds gister heb ik soms wel het gevoel dat ik zwanger ben maar dat wuif ik dan maar weg want je lichaam kan je zo akelig voor de gek houden?. We wachten nog maar een week af.....

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Nou hier nog steeds een knipperende smiley. Ik test nog 2 dagen en dan hou ik ermee op. Dan is hij 9 dagen knipperend.. Had gister het gevoel wel te ovuleren. Op naar de volgende ronde ben ik bang en dan ga ik maar temperaturen. Denk dat dat toch betrouwbaarder en goedkoper is... Wanner kan je het beste beginnen met temperaturen de eerste dag van je menstruatie toch en dan rectaal?

Dag HetMeisje, ik heb zelf geen ervaring met temperaturen maar wat ik wel weet is dat je pas achteraf ziet wanneer je ovulatie is geweest. Dus je kan er niet gericht op gaan vrijen, maar het geeft je wellicht wel wat meer info over wanneer je ovulatie nou precies is geweest. Vooral met een hoop knipperende smileys!

Gelukkig nieuwjaar allemaal, met hopelijk heel veel zwangeren??? 
Hier op dag 3 van cyclus, dus nog menstruatie... gisteren zo beroerd geweest, buikkrampen en misselijk. Vorige cyclus had ik dit ook tijdens menstruatie, nog meer daar last van. Nu weer wat beter gelukkig! Verder dus weinig nieuws ?
Ik tempratuur ook sinds een maand of 3, het geeft je veel inzicht, maar idd de eisprong zie je pas later.  Begin mn cyclus hierdoor wel steeds beter te leren kennen! Gebruik de fertility friend app, die is echt heel fijn!!!

Terug
Bovenaan