NOD januari 2020

Bedankt voor de reacties. Ik had alles wel gelezen, maar nog geen tijd om te reageren. We hebben onze vrienden toch maar verteld dat we bezig zijn. Wilde ik liever niet, maar kan niet liegen. Ze bedoelen het ook  niet  verkeerd, maar zijn wel onwetend en snappen het niet goed. Ze willen zelf graag kinderen, maar willen eerst trouwen. 
Ik ben zo obsessief geweest om zelfs voor het etentje nog een test te doen, natuurlijk negatief.  Na het etentje had ik erg buikpijn en licht bloedverlies.  Geen goed teken.. : ( . 
@madelief  spannend hoor, ik ben ook benieuwd! Hoop dat je er toch van kan genieten
@hetmeisje. De vorige keer testte ik pas bij dag 52 positief. Toen had ik mijn cyclus niet in kaart. Ik wil nog hopen, maar aangezien ik  net wat  bloedverlies had moet ik dat niet doen. 

@Hanaa ah vervelend van het bloedverlies! Oh dat was wel heel laat dat je positief testen. Wel fijn dat je vrienden er rekening mee hielden iig. Sommige mensen weten niet hoe het is als ze het zelf niet hebben meegemaakt..
Ik heb nu heel veel ovulatiepijn en had ook wat andere afscheiding maar ik dacht gister al mijn ovulatie te hebben gehad.. Dus ben helemaal in de war. Dit voelt wel veel heftiger dan gister. 

Hanaa dat is laat dat je positief testen. Zit nu op dag 36 en nog niks hier, vanochtend negatief getest en menstruatie voel ik ook nog niet aankomen. 
het meisje is altijd lastig ovulatiepijn. Hoop dat het raak is voor je deze maand!

Hi Dames,
Hier ongesteld geworden. Had het ook niet verwacht de 1e ronde.  Maar toch lichtelojk teleurgesteld. We gaan het zien.
Liefs R

Aah wat balen meiden die ongesteld zijn geworden.
Ik moet vandaag/morgen ongesteld worden en dat gaat ook gewoon gebeuren. Onze dochter werd ziek met kerst en huilt dan ongeveer elk halfuur in de avond even. Dan lukt het mij niet haha dus ronde is overgeslagen.
We gaan zien wat januari ons brengt en of het dan wel lukt rond de eisprong.
Ik duim voor degene die nog moeten testen!

@hetmeisje. Lastig he, je lichaam is in ieder geval wel aan t werk. Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt en niet zo n pijn hebt.
@ anjah ja ik snapte er ook niks van. Maar je kan dus laat testen. Hoop dat t bij jou ook toch nog een positieve test is. Spannend deze dagen!
Ik ben helaas ongesteld geworden. Ben bang dat t aankomende weken niet gaat lukken om te klussen omdat we bij mijn schoonfamilie verblijven. Ik ga denk even geen ovulatie testen meer gebruiken, mis t genieten een beetje. 
Succes voor degenen die nog moeten testen, ik duim ook voor jullie mee ??

@Hanaa ah wat balen! Zo vervelend zeg! Ik hoop dat je misschien toch nog gelegenheid hebt volgende maand ?
@Anjah ik hoop op een positieve test. Ja die ovulatiepijn is heel naar. Ik ben er ook een tijdje terug mee naar de dokter geweest en die zei dat het niet bestond. Dat hij er niet in geloofde ?
@niempje ah zonde dat het niet gelukt is!
@R ook balen van de ongesteldheid...
Ik heb vandaag weer een beetje ovulatiepijn dus ik denk dat mijn eitje niet springt oid? Heel apart.. Een vriendin van mij is nu zwanger van een tweede en geeft borstvoeding... Ik ben echt heel erg jaloers nu.. Maar ja ik heb al één leuk zoontje dus moet ook niet zo zijn... 

Hallo allemaal, ik lees mee en meld me aan, hoop net als jullie op een zwangerschap. Mijn nod is 14-1, wie nog meer rond die datum? Zelf al meer dan een jaar bezig voor eerste zwangerschap. Goede moed gewenst aan iedereen!! 

Terug
Bovenaan