NOD januari 2020

Ooh wat balen voor iedereen die ongesteld is geworden zeg. 
ik wacht nog in spanning af tot mijn NOD van de 11-14e uitgaande van een cyclus van 27-30 dagen. Ik had vanmiddag opeens echt een stekende buikpijn, herkende het een beetje van een ovulatie. Zou het een innesteling kunnen zijn? Heb ik bij de eerste helemaal niet gehad dus herken het niet zo 1-2-3. Afwachten maar.... Iets in mij zegt dat het zomaar raak zou kunnen zijn deze ronde. Krijg ook opeens allemaal puistjes! Maar wie weet is het gewoon wishfull thinking... 'Geduldig' afwachten maar...

Gefeliciteerd Madelief!!
Balen voor de dames die ongesteld zijn geworden?
Ik had hele goede hoop, voelde van alles. Maar vandaag een early test gedaan terwijl ik woensdag mijn NOD heb. Witter dan wit?? ik ben dat in de maling gehouden door mijn lichaam zo zat?

Anne Anne hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Bij mijn zoontje heb ik tot de dag voor mijn verwachte menstruatie negatief getest met de earlytesten. En de dag van mijn menstruatie had ik een positieve test in mijn handen. Positief blijven kan altijd nog?

@ AnjaH, bijzonder omdat op de test staat dat 2 dagen vantevoren 99% zekerheid geeft. Op de dag van je Nod heb je met een normale test getest of met een early?

Zo spannend dames!
Sinds vandaag steeds misselijk, iets wat ik echt nooit heb, alleen als ik zwanger ben. Of ik word ziek, maar voel me verder helemaal prima. Zaterdag nog een test gedaan maar die was negatief. Morgen maar een kansje wagen. Aangezien ik dan op dag 35 zit. 

Hier inmiddels op dag 8 van cyclus, niet meer ongesteld maar sinds gisteren een vaginale schimmelinfectie ?? bah dit komt echt zo niet uit, en verga van de jeuk.... gelijk gaan smeren en het is al iets beter als gisteren... ik hoop dat het zo doorzet en dan het weekend weet helemaal over is want dan verwacht ik in vruchtbare dagen...  kunnen dus nu niet van te voren klussen... pfff baal er zo van ?
Zo klote dit?

oooh das echt balen!

Ik las ergens van ovulatiepijn, sinds ik mijn ovulatie heb gevonden vorige maand (eindelijk!) en deze maand opnieuw merk ik wel dat ik soms buikpijn heb nadien maar misschien anders ook wel en er nooit aan gelinkt haha...
Nog geduldig wachten tot de 17e!
A.s. maandag voor het eerst naar de gyneacoloog... ben benieuwd!

KSAS, dat is idd heel vervelend, letterlijk kut. Ik gebruikte wel eens zo'n ei, die was bij mij super werkzaam. 
Cardiozuster, spannend, wie weet heb je het vaker, handig zo'n verklikkertje. Ik voel hem ook altijd. 
Oh men, ik zit net mn test van zaterdag nog te bekijken en nu zie ik opeens een streepje. Echt, maak me gek. Ik weet dat het na afleestijd is en dus ongeldig, dus zal een indroogstreepje zijn. Maar hoe kan dat? Heb vorige week nog testen gehad die zelfs na 6 dagen nog omo wit bleven.. het zijn trouwens actiontesten. Morgenochtend testen, zo spannend!

Terug
Bovenaan