NOD januari 2020

Ja zo'n ei nog nooit gebruikt, ik gebruik nu wel zo'n applicator die kun je met zalf vullen en dat inbrengen. Hopelijk ben ik er snel vanaf... voelt in ieder geval al wel een stuk beter als gisteren dus het gaat de goede kant op. Hopelijk nog op tijd ?? dag 11 begin ik weer met ovulatietesten ?

Gelukkig Nieuw jaar allemaal! Net even alles bij gelezen.
Madelief Gefeliciteerd!
en balen voor de dames die ongesteld zijn geworden. Hier zelf helaas afgelopen zaterdag ongesteld ook geworden. Beetje balen, maar  had al een voorgevoel dat het deze ronde weer niet gelukt was.

Nieuwe NOD is 30/31 January

Hee Dames,
Ik sluit me hier ook graag aan. Inderdaad balen voor degene bij wie het niet gelukt is en gefeliciteerd voor degene bij wie het gelukt is.
Ik heb gister mijn eisprong gehad. Had een smiley met cb en voelde hem gister avond. Toch een fijn gevoel als je weet dat je op het juiste moment zit 
Dit is de tweede ronde en bij de vorige dacht ik echt zwanger te zijn door lichaamssignalen. In mijn hoofd was ik dus al zwanger en had de cadeautjes om het te vertellen al klaarliggen? de klap was dus groot. 
Ik hoop deze keer wat minder er mee bezig te zijn en wil ook geen vroegtesten gaan doen. Ik heb nog maar een volledige cyclus gehad dus ik weet niet precies mijn NOD. Ik wil eigenlijk precies over 14 dagen de eerste test doen. Vorige keer was ik na 11 dagen ong. Wat doen jullie wel of geen vroegtesten of wachten tot na NOD? Zo spannend allemaal. 

Anne Anne ja was idd heel vreemd toen. Heb met een gewone test positief getest. Earlytesten gaven echt negatief af maar heb ook getest met ovulatietesten omdat die ook licht kleuren als je zwanger bent en die gaven wel ook positief af. 
Hoop voor je dat je toch zwanger bent. Ik zit er inmiddels op cyclus van 39 dagen

Ik ben ongesteld geworden vandaag na 36 dagen. Langste cyclus ooit  maar komt door de miskraam. Ik schuif door naar Februari!

Anjah, bedankt voor je reactie. Dat geeft wel een beetje hoop weer. 
Lange cyclus zeg!! Nog geen positieve test of menstruatie?

Anne Anne, nee is echt gek beide nog steeds niet. Heb wel ook een ovulatietest gedaan vandaag en daar verscheen een licht roze streepje wat volgens internet betekend dat mijn lh-piek eraan zit te komen. Misschien een hele late menstruatie of één overgeslagen. 

Terug
Bovenaan