NOD januari 2020

Lauz echt heel erg leuk! Volgens mij is het idd een goed teken als die oploopt ?
@hetmeisje, gebruik jij toevallig Flo? Of zijn er misschien anderen die Flo gebruiken? Die herberekent steeds aan de hand van ingevoerde data, maar ik heb het idee dat die ook van vorige maanden dingen veranderd. Er kloppen iig allemaal dingen niet meer bij mij ? Dus nu voor de zekerheid ook in m'n agenda bijgehouden. Hebben jullie misschien tips voor fijne apps? 

@lentekomteraan ja pff sinds gisteravond misselijk geweest tot vanmiddag. Elke keer als ik at ging het wel weer. Dus als dit niks is houd mn lijf me echt voor de gek ??. Wel echt karma want testen bij bol besteld zodat ze vandaag zouden binnenkomen... Maar nog niks haha 

Hoi meiden!
Gefeliciteerd aan iedereen die een positieve test heeft, echt leuk om te zien!
Ik ben nieuw hier, hoop binnenkort zwanger te zijn van ons 2e kindje, in oktober een miskraam gehad.
17 januari is mijn nod. Nog meer met deze datum? Of rond deze datum?
Ik vind het leuk om mee te lezen! :)

Gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test!
Hier nog steeds geen menstruatie. Als het dit weekend nog niks is toch maar even naar de huisarts. 

@EefH ja de Flo app gebruik ik en die doet idd herberekenen enz. Maar ik heb ook mijn luteale fase wel zelf ingesteld toen deed hij het al beter.. 
@S-Anne gefeliciteerd echt super leuk dat de clear blue het ook aangeeft! Die is niet zo gevoelig geloof ik..
@Bnm awh naar voor je zeg zo'n miskraam ik ben iets eerder met mijn NOD 13/14 spannend! Wanneer ga je testen? 

Terug
Bovenaan