NOD januari 2020

Aan balen @lott ik had de vorige ronde precies hetzelfde na 8 dagen misselijk en als ik iets at ging het weg. Helaas toen ook op dag 11 begin mijn menstruatie. Zo gek dat je lijf je deze signalen geeft. Ik heb ook gelezen dat je misselijk kunt worden voor je menstruatie maar dat heb ik zelf nooit eerder gehad. Hopelijk is het bij jou innesteling en heb je een positieve test?
Ik gebruik als app mijn kalender met zo'n bloemetje, vindt hem wel fijn. 
Deze wachtweken vindt ik het zo lastig waar je allemaal al rekening mee moet houden. Ik drink geen alcohol , weinig koffie enz. Maar nu ga ik kickboksen en zeg ik steeds maar dat ik buikpijn heb om trappen in de buik te voorkomen. Voelt niet helemaal goed dus misschien toch maar zeggen dat we proberen zwanger te worden. Al denk ik dat het nog voor de innesteling niet veel kwaad kan, maar toch het voelt niet goed. Houden jullie veel rekening in de wachtweken? 

Goedemorgen meiden!
Ik lees al even "stiekem" mee in dit topic gewoon om te zien hoe het iedereen vergaat met zwanger worden.
Zelf zijn wij net begonnen en inmiddels halverwege de 30, dus gingen ervan uit dat het wel even kon gaan duren...
Nu had ik zelf mijn NOD op +/- 7 januari, cyclus varieert nog wat tussen 22-29 dagen en ben tot op heden nog niet ongesteld.
Daarom vanmorgen er toch maar even een testje tegenaan gegooid, en nu grote twijfel over de uitkomst ervan, lijkt nauwelijks zichtbaar streepje te zijn en ik heb hier dus geen ervaring mee ?... zouden jullie eens mee willen kijken?!
https://www.mupload.nl/img/yg5t3g.jpeg
Super bedankt alvast!
Groetjes Bloemxxx

[quote quote=10282466]Goedemorgen meiden! Ik lees al even “stiekem” mee in dit topic gewoon om te zien hoe het iedereen vergaat met zwanger worden. Zelf zijn wij net begonnen en inmiddels halverwege de 30, dus gingen ervan uit dat het wel even kon gaan duren… Nu had ik zelf mijn NOD op +/- 7 januari, cyclus varieert nog wat tussen 22-29 dagen en ben tot op heden nog niet ongesteld. Daarom vanmorgen er toch maar even een testje tegenaan gegooid, en nu grote twijfel over de uitkomst ervan, lijkt nauwelijks zichtbaar streepje te zijn en ik heb hier dus geen ervaring mee ?… zouden jullie eens mee willen kijken?! https://www.mupload.nl/img/yg5t3g.jpeg Super bedankt alvast! Groetjes Bloemxxx[/quote]
Een streepje is een streepje, dus gefeliciteerd! Die van mij zag er ook zo uit 3 dagen na mijn NOD. Paar dagen later een knal test!

Hoi! 
Ik doe ook weer mee! Na miskraam nu weer een eisprong gehad. NOD is op 25-1. Vanaf nu lees ik mee! 
Succes! Op naar een hoge succesratio in januari! ?
Oo en ps: ik gebruik dry januari als excuus deze maand, ideaal. 

@hetmeisje ik denk dat ik vrijdag ga testen de 16e! Als ik helemaal geen symptomen heb dan wacht ik wel een paar dagen denk ik! En jij?
@bloem ik zie wel echt een streepje! Je zou over 2 dagen nog dezelfde kunnen doen en als die donker is zit het goed! Toch alvast gefeliciteerd :)
Zijn jullie er ook de hele dag zowat mee bezig in jullie hoofd? Ik ben bijna bang dat ik de enige ben mijn vriendinnen zeggen je moet het gewoon loslaten. Ik vind dat best lastig! Ik voel me bijna geobsedeerd, zeker omdat iedereen om mij heen zwanger is. Herkent iemand dit? 

Terug
Bovenaan