NOD januari 2020

@lott heeft het nog doorgezet? Misschien is het anders toch een innesteling... hopelijk komen je testen vandaag binnen. 

Bloem wat goed dat er al een streepje te zien is! Hopelijk wordt je volgende test donkerder. 

Hoi Elisanne, ik gebruik ook dry January als excuus om niet te drinken, komt goed uit zo. Nu hopen dat we het mogen verlengen ?
Bnm het zit ook echt de hele dag in mijn hoofd, en 'loslaten' lukt gewoon niet. Lastig hè als je iets zo graag wil maar je er geen invloed op hebt. 

@bnm dat zeggen mensen idd, echt zon opmerking waar ik niks mee kan haha. Loslaten kan niet, ik lees veel, denk er veel over na en vind het gewoon heel spannend. Ook heb ik 16j de pil geslikt dus voel nu allemaal nieuwe dingen in mijn lijf en dat is even wennen.
Ik denk dat het is doorgezet.. Dus.. Morgen maar uit eten en carpaccio bestellen. Dat is de deal met mijn vriend ? als ik ongesteld wordt gaan we iets eten wat je niet mag als je zwanger bent. Dan is er tenminste nog een voordeel. 

Leuke manier van ermee omgaan Lott. Komt een moment dat je de carpaccio 9 mnd moet laten staan ;)
Bnm: zeker herkenbaar. Had het vooral de eerste rondes heel erg omdat er toen een soort wereld voor mij openging. Begreep ineens hoe wonderlijk een zwangerschap is!! Nu het nog niet zo snel lukt merk ik dat ik er de laatste dagen voor NOD weer drukker mee ben en bijv op dit forum zit enzo. Het blijft loslaten en vertrouwen dat er een moment komt dat het mag gebeuren (met of zonder hulp van buitenaf).

@bloem ik zie ook een streepje hoor!! Alvast gefeliciteerd! En een licht streepje blijft positief ?
@bnm ik wil misschien morgen al testen.. Ik ben nu wel heel misselijk maar dat heb ik wel vaker als ik stress heb en moe ben. Ben er ook veel te veel mee bezig. 

[quote quote=10282513]@bnm dat zeggen mensen idd, echt zon opmerking waar ik niks mee kan haha. Loslaten kan niet, ik lees veel, denk er veel over na en vind het gewoon heel spannend. Ook heb ik 16j de pil geslikt dus voel nu allemaal nieuwe dingen in mijn lijf en dat is even wennen. Ik denk dat het is doorgezet.. Dus.. Morgen maar uit eten en carpaccio bestellen. Dat is de deal met mijn vriend ? als ik ongesteld wordt gaan we iets eten wat je niet mag als je zwanger bent. Dan is er tenminste nog een voordeel.[/quote]
dat heb ik ook na de pil! Je lichaam is zo anders als je met zo'n pil stopt haha! heel herkenbaar!

goed van je dat je jezelf verwend!

en gefeliciteerd met alle positieve testen mensen! Wat een boel al zeg voor januari!!
en jammer voor de mensen die ongesteld zijn geworden!
ik ben er ook veel mee bezig soms maar t helpt wel als ik werk...

maar gisteravond babyshower gehad van vriendin.. das toch wel iets waarbij je de hele avond over baby's praat en stiekem een beetje chagrijnig wordt op de terugweg omdat je ook graag mee wilt kunnen praten!

Gefeliciteerd voor alle positieve testen!
Vandaag ongesteld geworden en hoe, pfff.
NOD nu ergens tussen 1 en 3 febr???
Cyclus is steeds anders, tussen de 22 en 27 dagen. Erg lastig maar we gaan vrolijk door.
Waar ik moe van wordt is dat er op elk feestje wordt gezegd, je bent zo leuk met kinderen. Wanneer beginnen jullie? Want ja je wordt al 39 dit jaar....
Vermoeiend. Voorheen niet zoveel moeite mee maar begin mij nu te irriteren...

Succes allen!

pfff logisch... ik vind 't altijd zo vervelend als mensen opmerkingen maken 'oh is wel leuk als babykamer' en dan je blik bestuderen om te zien of je er ook actief mee bent ofzo... (als je bijv. een rondleiding door huis doet bij een nieuw huis) 

Terug
Bovenaan