NOD januari 2020

[quote quote=10276471]Ik praat ook graag mee. Al weet ik mijn cyclus nog niet. Na jaren gestopt met de pil, gelijk zwanger geraakt en helaas een miskraam. Nu 3 december voor het eerst weer ongesteld geworden na de curretage dus denk begin januari weer ongesteld worden? Spannend allemaal zeg![/quote]
Madelief wat naar voor je! Dan zou je theoretisch gezien 31 december weer ongesteld moeten worden, gebaseerd op een cyclus van 28 dagen. 
Hopelijk niet en ben je zwanger! Spannend..

[quote quote=10276496]Ik praat ook graag mee. Helaas vandaag ongesteld geworden. Ik ga nu voor de 5e ronde. Mijn NOD is de 22ste![/quote]
Balen!!
Ik ook vandaag ongesteld geworden. Mijn nod is de 18e, heb je een langere cyclus? 
Een voordeel, we niet hoeven opletten met kerst! Maar positief proberen te blijven. 

Dat zei ik ook alle geruchten van mensen die opletten of je zwanger bent of niet meteen maar uit de wereld helpen haha.. Gisteren op verjaardag ook maar gedaan haha.. Mensen letten toch meer je op soms voor je gevoel.. Mss denk ik dat ook alleen maar haha ? 

Hee dames,

Ik heb 2 dagen eerder groen licht gekregen van het ziekenhuis. Vrijdag al een eitje van 18 mm in plaats van zondag. Gister dus Pregnyl geprikt om ze eisprong op gang te brengen. Morgen (Zondag) dus de eisprong. NOD verplaatst dus naar 3 januari.
NOD 1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen
NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.
NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)
3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen 
3 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen
NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.
NOD 7 januari – Niempje – 30 jaar – 2 kindje – ronde 1 – cyclus 25 dagen
NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.
NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 
NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?
NOD 12 januari – Liefje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5 – Cyclus 33 – 35d. 
NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
NOD 13 januari – Zwaantje – 23 jaar – 1e kindje – ronde 10 – cyclus 28/29 dagen
 NOD 18 januari – Gietje- 31 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 dagen

Ik meld me helaas ook weer aan! Ben afgelopen dagen flink op het verkeerde been gezet door indroogstreepjes op testen, maar de menstruatiekrampen zijn weer volop aanwezig dus zal niet lang meer duren voor het doorbreekt.
wel echt even flink teleurgesteld, had het zo gehoopt en merk dat ik echt een kreng wordt van die mislukte pogingen.. stikjaloers op iedereen die voorbij loopt en zwanger is. Iedereen in mijn omgeving lijkt ook gewoon perongeluk of na 1 keer zwanger te worden. En zie enorm op tegen de feestdagen en de "grapjes" van ouders en schoonouders dat ze nu echt wel opa en oma willen worden.. ze moesten eens weten
maar goed, nieuw jaar vol met nieuwe kansen! Probeer het maar positief te bekijken. Hoop op een jaar vol met positieve testen voor ons allemaal!
Nieuwe NOD verwacht ik 20 januari, fingers crossed! 

[quote quote=10276596]Ik meld me helaas ook weer aan! Ben afgelopen dagen flink op het verkeerde been gezet door indroogstreepjes op testen, maar de menstruatiekrampen zijn weer volop aanwezig dus zal niet lang meer duren voor het doorbreekt. wel echt even flink teleurgesteld, had het zo gehoopt en merk dat ik echt een kreng wordt van die mislukte pogingen.. stikjaloers op iedereen die voorbij loopt en zwanger is. Iedereen in mijn omgeving lijkt ook gewoon perongeluk of na 1 keer zwanger te worden. En zie enorm op tegen de feestdagen en de “grapjes” van ouders en schoonouders dat ze nu echt wel opa en oma willen worden.. ze moesten eens weten maar goed, nieuw jaar vol met nieuwe kansen! Probeer het maar positief te bekijken. Hoop op een jaar vol met positieve testen voor ons allemaal! Nieuwe NOD verwacht ik 20 januari, fingers crossed![/quote]

Wat herkenbaar! Als ik dan iemand zie die zwanger is of met een kinderwagen loop.. wil ik ook denk ik dan. 

Hoop inderdaad ook dat het een vruchtbaar jaar mag worden!!

Terug
Bovenaan