NOD januari 2020

Gefeliciteerd BNM!
Vandaag vrij dus heel moeilijk om niet te testen. Nog 5 dagen voor NOD met vandaag erbij en ik merk dat het toch lastiger wordt om er niet de hele dag mee bezig te zijn. Voor ik het door heb, heb ik al bedacht hoe en aan wie ik het ga vertellen en wanneer ik uitgerekend ben?  
Ik voel bijna niks, voel me goed en de soort van spierpijn die ik onder in mijn buik voel lijkt juist minder te worden. Wel gevoelige tepels en rommelige darmen. Lukt het jullie om je gedachten te verzetten? 

Haha @nalaaa ik moest echt even lachen om het hoe en aan wie vertellen enzo, want ik had gister precies hetzelfde.
Volgens m'n app ook nog 5 dagen te gaan, pff denk aan niks anders meer. Zaterdag mag ik testen, vandaag komen ze met de post binnen!
Gevoelige borsten en beetje onrustige buik, echt lager dan darmen, zijn nog aanwezig. Dingen die ik de vorige keren niet heb gevoeld, dus ik zit me in m'n hoofd al helemaal gek te maken. 

Haha @nalaaa ik moest echt even lachen om het hoe en aan wie vertellen enzo, want ik had gister precies hetzelfde.
Volgens m'n app ook nog 5 dagen te gaan, pff denk aan niks anders meer. Zaterdag mag ik testen, vandaag komen ze met de post binnen!
Gevoelige borsten en beetje onrustige buik, echt lager dan darmen, zijn nog aanwezig. Dingen die ik de vorige keren niet heb gevoeld, dus ik zit me in m'n hoofd al helemaal gek te maken. 

Nog 2 dagen, zaterdag mijn NOD.  Deze keer last vab spierpijn in bovenbenen, moe maar moeilijk in slaap kunnen komen en mijn tepelhoven lijken groter te zijn.

Aan de ene kant wil ik graag testen, maar aan de andere kant zegt mijn verstand wacht gewoon tot zaterdag.. zo moeilijk!

@Bnm gefeliciteerd wat goed!
@Eefh heel spannend ik kijk zaterdag nog even of je positief test!
@Anjah ah wat balen zeg en een lange cyclus ook! Heb ik ook! Ik hoop heel erg voor je de volgende ronde. Maar ik baal ook nog steeds best wel hier. Ik heb nu weer ovulatietesten besteld hoop op een kortere cyclus dit keer. Was die 35 dagen vond ik ook al vrij lang... 

Terug
Bovenaan