NOD januari 2020

Kon het toch niet laten, zojuist getest met early van de Action en 2v5 van Kruidvat. Beide negatief helaas...
Zaterdag NOD dus mag nu pas weer testen van mezelf als ik zondagnog niet ongesteld geworden ben.

Pff morgen NOD, wel buikkrampen maar die herken ik eigenlijk van ongesteldheid... ik wacht 't eerst maar af... als 't zaterdag niet doorgezet is dan haal ik dan wel een testje op...

ah gietje en nalaaa zo herkenbaar dat willen testen! Ik heb net bij de action weer 8 testen gehaald, daar kan ik de komende dagen weer even mee vooruit ? test net was alleen negatief ? wel met verdunde urine en ben nog 6 dagen tot nod dus weet dat het nog wel kan..
hopelijk breekt het niet door cardiozuster! Ik duim voor je ?

Hetmeisje, was bij de eerst menstruatie na stoppen met de pil. Schijnt heel normaal te zijn dat het dan zo lang duurt, bij mijn zoontje wat die toen wel korter 36 dagen. Heb ook ovulatietesten gekocht. Ben benieuwd ?

pff dat jullie zo vroeg testen zeg.. innesteling duurt toch best een aantal dagen na ovulatie, zit toch vlak voor je NOD die innesteling? dus dan zou je toch pas positief kunnen testen? of heb ik dat verkeerd in mijn hoofd?

Ik meld me hier ook weer even... laatste weken even minder actief geweest en bijna niet gelezen hier... trok het gewoon even niet om te lezen dat er dan wel zijn die positief testen, ook al gun ik het natuurlijk iedereen. . Maar nu zit ik weer op het wachtbankje en begint het toch weer spannend te worden... 
Ik heb denk ik dinsdag mijn eisprong gehad, dit keer niets van geveild of klachten etc. Maandag ochtend had ik een positieve ovulatie test  op dag 15 en we hebben seks gehad op 10,12,14 de avonden  en 16 de ochtend... dus mooi op tijd! Hoop zo dat het nu eindelijk raak mag, zitten in ronde 10...
Mijn temp is mooi omhoog gegaan van 36.5 voor ovulatie en gisteren  36.7 en vanmorgen 36.9.... dus dat is goed!
Nu maar duimen draaien komende dagen en proberen mijn test drang onder controle te houden, als dat lukt wil ik  zaterdag de 25ste testen... heb altijd een lf van rond 11 dagen

Pfff verschrikkelijk weken zijn dit altijd ???

Haha grappig dat dit herkent wordt EefH en Fleurbo en ook fijn.  Vanmiddag was ik wandelen en kwam er een lage rugpijn en die heeft aantal uur aangehouden. Ook druk onder in mijn buik maar geen krampen. Ook heb ik de hele dag knalrode wangen en mijn borsten lijken echt gevoeliger. Pff waarom lijken al deze symptomen op zowel een beginnende zwangerschap als menstruatie. Alleen die rugpijn herken ik niet van de vorige menstruatie. Is dat een veel voorkomende zwangerschapskwaal in de eerste weken dat iemand weet? Gelukkig niet getest en maar even accepteren dat het een flipperkast in mijn hoofd is.  Bij veel dames komende dagen NOD spannend hoor, ik duim voor jullie!   

@cardiozuster, klopt inderdaad dat testen nu nog niet zo veel zegt, maar het komt wel voor dat er behoorlijk wat dagen voor NOD al een streepje verschijnt, dus daar hoop ik natuurlijk op. Aan de ene kant vind ik het fijn om al te testen omdat het me weer even in de realiteit brengt (ik kan mezelf echt helemaal zwanger denken, dat ik er echt van overtuigd bent, terwijl ik dan vervolgens gewoon ongesteld wordt). Aan de andere kant is het ook heel irritant dat je door het testen jezelf een beetje gek kan maken. Ik probeer altijd op alle mogelijke manieren dan toch een streepje te zien die er niet is.
vandaag was jouw NOD toch? Hopelijk komt er niets vandaag ?

Terug
Bovenaan