NOD januari 2020

@nalaaa die onderrug heb ik wel vaker gehoord dat dat bij zwangerschap kan horen. Aan de andere kant had ik afgelopen ronde ook lage rugpijn maar was ik toch niet zwanger. Kan echt nog alle kanten uit denk ik..

ik snap het enigszins wel hoor.. maar de kans op teleurstelling lijkt me zoveel groter dan dat je daadwerkelijk een positieve test krijgt ;)

Ja vandaag mijn NOD, wel buikkrampen die passen bij ongesteldheid maar nog niet officieel doorgebroken dus maar even afwachten..

Ik kon de zenuwen niet meer aan en heb vanmorgen (5 voor nod) getest: een licht streepje! 
Pfff alle gevoelens gaan door me heen, van blijdschap naar dankbaarheid maar ook onzekerheid, zal het blijven zitten? 
De zenuwen zijn in ieder geval een stuk minder, blijf de komende ochtenden testen en dan vooral volgende week fingers crossed dat m'n menstruatie echt uitblijft. 

Ik duim ook voor jullie dames! 

https://www.mupload.nl/db/f70bq4bii0

Even jullie blik. Dit zie ik ga 3 minuten.. het is moeilijk te zien maar een heel licht roze streepje.
Morgen nod.

Hai! Ik meld me ook eventjes, want ik vreet mezelf van binnen op! 
Vriendin heeft vandaag haar nod en so far gebeurt er niks, behalve dat ze hele pijnlijke borsten heeft, meer trek en ze is warmer dan normaal? Vanmorgen een predictor early test gedaan maar die was negatief. Zegt dat iets of maak ik mezelf alleen maar gek? Haar eisprong was 6 januari, we zitten dan nu op dag 12, en haar cyclus is niet super stabiel. We worden alle kanten opgeslingerd!

Vriendin appt net dat ze bij het afvegen een klein spoortje bloed had, dus het lijkt er op dat we door gaan naar ronde 3. 

Terug
Bovenaan