NOD januari 2020

Eefh voorzichtig gefeliciteerd 

Gietje dat lijkt mij positief die test!!

Al mijn buikkrampen zijn sinds de lunch ineens weg.. Hmmm.. Ook nog geen teken van het maandelijks feestje 

Voorzichtig gefeliciteerd Eef en Gietje! Ik hoop met jullie mee?
Ik ben vandaag wel 20 keer naar de wc gegaan om te checken of ik ongesteld was geworden. Ik werd namelijk met veel hoofdpijn wakker en heb het heel de dag warm. Ook mijn tepels zijn nog gevoelig en ik heb kleine steekjes in mijn buik.  Moet komende 2 dagen werken maar wordt echt gek van dat checken. Hopelijk zorgt het voor voldoende afleiding en wordt ik niet op het werk ongesteld. Dat lijkt me heel vervelend nu.  Het wordt met al die positieve testen wel moeilijk om niet te testen?

Hoi meiden,
Ik lees veel positieve testen. Gefeliciteerd!!

Zou iemand met mij mee willen kijken? Ervaring willen delen?
Deze maand voor het eerst aan het temperaturen geweest. Op advies van de ha (van mijn man die er voor iets anders was en met een kaart terug kwam!) Laatste dagen blijft temp hetzelfde 36.8/36.7 daarvoor 36.4 en voor eisprong 36.0/36.1 Nog 4 dagen tot NOD.. Temp moet hoog blijven begrijp ik. Iemand ervaring mee?

Groetjes

@Anjah ik hoop dat je hier nog kijkt. Was heel benieuwd of je cyclus na die lange cyclus wel weer normaal werd en hoeveel dagen dan? Ik heb normaal cyclus van 29 dagen namelijk... Maar nu was hij dus 35 dagen bijna een week langer... 

Gefeliciteerd met de positieve testen!! Het zijn er best een aantal! Wat fijn!
Hier ook een positieve test!! 3 dagen voor mijn nod kon ik het niet meer uitstellen en toch getest.. al een mooi streepje te zien. Daarna donderdag en vanmorgen (1 dag na nod) nogmaals getest en hij loopt mooi op! Ik vind het allemaal nog erg spannend want ik las dat het in de eerste 4 weken nog zo vaak toch mis gaat.. pff spannend allemaal. Had ik me niet zo gerealiseerd.. je hoopt al een tijdje om zo'n streepje te zien.. heb je die en dan beginnen de zorgen pas echt! Maar hè.. het is voor het eerst gelukt en daar ben ik ook erg blij mee ?. Veel succes dames die de komende dagen mogen testen! 

v[quote quote=10284699]Gefeliciteerd EefH en Gietje!!! Wat ontzettend leuk zeg!  @cardiozuster ben jij al ongesteld geworden?? Wanneer ga je testen?[/quote]
Ik had net een beetje bloed bij afvegen maar totaal geen buikkrampen de laatste 24uur wat ik meestal wel heb.. Ga er vanuit dat het vandaag dan doorzet.. Even afwachten 

Hee Gietje en LisB, gefeliciteerd!
ik heb net weer getest en het streepje is iets donkerder. Ik hoop dat deze foto upload werkt: https://www.mupload.nl/img/y2esobrg.jpeg
Cardiozuster bij jou dus ook nog spannend! Wilde je vandaag gaan testen als je menstruatie niet doorgezet was?

Terug
Bovenaan