NOD januari 2020

@nalaaa goed idee om langs de huisarts te gaan, geeft je hopelijk wat minder onzekerheid daarna. 
mag ik vragen wat voor operatie je gehad hebt? En of dit lang geleden is? Was er iets aan de hand waardoor je daar last van kreeg? 

@cardiozuster wat vervelend zeg, ik had dat afgelopen cyclus ook zo erg en ben door de huisarts doorgestuurd naar de gynaecoloog. 
heb je er ook andere vervelende klachten bij?
en dacht ik goed gelezen te hebben dat je ook al bij de gynaecoloog was geweest? Was daar verder wel alles goed? Sterkte met de onzekerheid die het nu brengt, hopelijk is het raak! Ik duim voor je mee!!

[quote quote=10285168]goedemorgen allemaal ik zit net even mee te lezen en gefeliciteerd voor de gene met een positieve test balen voor iedereen met een negatieve test ook ik meld me aan eergister / gister eisprong gehad en zou 5 feb me nod hebben dus ben benieuwd zelf zijn we nu bezig in ronde 11 voor ons eerste kindje dus hoop dat t deze keer wel lukt voor het eerst ovulatie testen gedaan dus ben erg benieuwd over 2 weken weet ik meer[/quote]
Welkom hier! Er is geloof ik ook al een topic NOD februari 2020, misschien is dat ook leuk voor je! Spannend zo deze wacht periode weer! Succes! 

dankjewel 
ja heel spannend
ook vooral omdat we al in ronde 11 zitten 
zou bijna zeggen dat er iets mis is 
ga der niet vanuit gelukkig zijn we nog jong en kan er nog van alles gebeuren 

[quote quote=10285172]@nalaaa goed idee om langs de huisarts te gaan, geeft je hopelijk wat minder onzekerheid daarna. mag ik vragen wat voor operatie je gehad hebt? En of dit lang geleden is? Was er iets aan de hand waardoor je daar last van kreeg? @cardiozuster wat vervelend zeg, ik had dat afgelopen cyclus ook zo erg en ben door de huisarts doorgestuurd naar de gynaecoloog. heb je er ook andere vervelende klachten bij? en dacht ik goed gelezen te hebben dat je ook al bij de gynaecoloog was geweest? Was daar verder wel alles goed? Sterkte met de onzekerheid die het nu brengt, hopelijk is het raak! Ik duim voor je mee!![/quote]
Hee Volliefde natuurlijk mag je dat vragen. Toen ik 5 jaar geleden mijn spiraal liet zetten zagen ze onrustige cellen te hebben. Doorgestuurd naar de gynacoloog en ik bleek een PAP 3 te hebben. Dat is te hoog en dat kregen ze moeilijk weg dus toen hebben ze een stukje weg moeten snijden. Ik verwacht niet dat dit invloed heeft maar wil het even checken. Zou iedereen aanraden om af en toe te laten kijken daar beneden en een uotsteijkje te doen. Want als je dit in een vroeg stadium ontdekt is er niks aan de hand. Ik ben dus wel al gewend om naar de gynacoloog te gaan dat is dan weer een voordeel ?

[quote quote=10285162]Wat gek cardiozuster! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Bij mij is het doorgebroken.. echt vroeger dan gedacht.. maar heb ook geen ovulatietesten gebruikt dus wist niet zeker wanneer het zou komen. Was eigenlijk uitgegaan van woensdag. door naar de volgense ronde…[/quote]
Balen Fleurbo, hoe ben je eronder? Ga je ovulatietesten doen deze ronde? 
Ik heb een afspraak gemaakt, wel stom want de assistent vroeg naar mijn leeftijd en hoe lang we bezig waren en wilde nog even benadrukken dat dat helemaal niet lang was. Vindt dat er veel aandacht is voor het medische stuk maar als je over je angsten wil praten dan is dat oppeens raar. Maar goed heb een fijne dokter dus die kan me vast geruststellen. 

Hoi dames, even een paar dagen niet gereageerd. Vind het erg lastig om hier blij te zijn met een positieve test terwijl er ook dames tussen zitten die al veel langer bezig zijn en nu toch weer ongesteld zijn geworden. Ik blijf daarom nog even stil meelezen, @cardiozuster ik hoop echt voor je dat deze onzekerheid straks te verklaren is door een positieve test! 
Ik wens iedereen heel veel succes en hoop dat het voor jullie allemaal dit jaar raak mag zijn. 

Wat vervelend nalaaa maar fijn dat ze je zo hebben kunnen helpen! Was het niet een raar idee om deze operatie te laten doen? Het lijkt mij altijd zo'n raar idee. 

Super dat je een afspraak hebt gemaakt! Hoelang ben je bezig? 
wat vervelend dat ze nogmaals zeggen dat je niet lang bezig bent, elke maand is eigenlijk te lang als je het graag wilt toch! :) 

@Eefh, lief dat je er zo over denkt! Maar vergeet ook niet om heel blij en dankbaar te zijn. Wij zijn denk ik juist blij voor wie het wel lukt hoe graag we dit zelf ook willen? 
geniet van het wondertje wat in je groeit!!! 

Gisteravond toch ongesteldheid doorgebroken, door naar de volgende ronde 
As woensdag begint mijn cyclus onderzoek, meteen maar geregeld vanochtend... 

Allen met positieve test lekker genieten en allen die nog wachten hopelijk een mooie uitkomst deze maand en anders tot in de volgende ronde 

Terug
Bovenaan