NOD januari 2020

Ik meld me hier ook weer.. Nod zal 2 jan zijn..
Deze maand voor t eerst ovu testen gebruikt vd action allemaal wazige streepjes geen 1 zo duidelijk als de controle streep :-( 
Ook getempratuurd 20 dec ging temp omhoog en 21 ook dus denk 18/19 dec eisprong gehad.. We gaan t weer zien
Sinds we t proberen lange cyclussen van 35 dagen daarvoor netjes 30 vind ik zooo flauw dus vermoedelijke eisprong ook pas op cyclusdag 22 PFF

Heb mezelf even uit het lijstje gehaald. Mijn menstruatie in december bleek uiteindelijk een innestellingsbloeding te zijn. 
Veel succes allemaal! x
1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen
NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.
NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)
3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen 
3 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen
NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.
NOD 7 januari – Niempje – 30 jaar – 2 kindje – ronde 1 – cyclus 25 dagen
NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.
NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 
NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen? 
NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
NOD 13 januari – Zwaantje – 23 jaar – 1e kindje – ronde 10 – cyclus 28/29 dagen
 NOD 18 januari – Gietje- 31 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 dagen

Hai allemaal, 
Ik meld me ook graag hier. Nu een jaar pilloos 1 vroege mk en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad afgelopen jaar, is mijn nod 3 januari.. We houden moed! Laten we hopen dat we allemaal het nieuwe jaar zwanger kunnen beginnen ??
33 jaar, Tweede kindje, cyclus ongeveer 30-32 dagen 

[quote quote=10276503] Balen!! Ik ook vandaag ongesteld geworden. Mijn nod is de 18e, heb je een langere cyclus? Een voordeel, we niet hoeven opletten met kerst! Maar positief proberen te blijven.[/quote] Dat is zeker een voordeel. Ik probeer positief te blijven. Ook al is het soms moeilijk. Ik heb een cyclus van 30 dagen

Hallo allemaal.
Helaas meld ik me ook hier weer. Afgelopen 13 dec te horen gekregen dat het hartje is gestopt met kloppen. Ik had 8 weken moeten zijn maar het kindje was ergens tussen 6 en 7 weken qua groei. Had wel 2 goede echo's met kloppend hartje gezien. Afgelopen donderdag cytotec gehad en nu flinke krampen en bloeding gehad, geen idee of alles nu eruit is. 
Ik hoop mijn goede cyclus weer terug te krijgen en dan ergens in januari weer een menstruatie te hebben.
Nod januari - 28 jaar - 1e ronde na mk (ronde 6 totaal)

Xunicorn ze heeft 4 dagen geduurd. De test voor NOD was negatief. Bloeding startte 1 dag voor NOD. En 2 dagen na NOD zei iets in mij toch om nog eens te testen. :) 
Verloor de eerste dag wel heel veel oud bloed en lichtroze bloed, het is nooit helderrood geweest.
Uiteindelijk bleek het toch ook wel minder dan tijdens de andere cyclussen.

Goedeavond allemaal,  Ik schrijf mij ook in voor deze lijst.
Vanaf oktober gestopt met de pil, deze maand hebben wij er bewust voor gekozen om proberen zwanger te raken.  
3 januari - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - cyclus 28 dagen Heel veel succes allemaal! Xx. 

Terug
Bovenaan