NOD Januari 2021

Hoi allemaal,
Ik kom ook graag meelezen hier. Ik heb nog geen idee wanneer mijn nod is en of die zelfs wel in januari valt. Ben in oktober gestopt met de pil om te proberen voor een 2e kindje. Toen meteen na het stoppen ongesteld geworden of onttrekkingsbloeding noemen ze dat volgens mij maar vervolgens tot nu toe niet ongesteld geworden. Zit nu op cylusdag 55. Ben ook niet zwanger. Deze week nog gestest.zal wel met ontpillen te maken hebben misschien? Dus zit eigenlijk nog te wachten op de eerste menstruatie. Vind het nu wel heel lang duren. Bij mijn eerste kindje kwam mijn cyclus wel meteen goed op gang. Wel iets of wat onregelmatig maar zeker niet zo lang.en het heeft toen bijna 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Ben nu 34 dus vind het toch wel spannend hoe het gaat lopen. Veel succes allemaal deze ronde en dat 2021 maar mooi mag beginnen voor jullie allemaal.

@feyre
Mijn NOD is als het goed is in de eerste week van januari! En wij zijn bezig voor ons eerste kindje! En jij?

Hi dames, 
Even weer een berichtje van mij. Ben de afgelopen weken niet actief op het forum geweest heb geprobeerd het wat meer los te laten. 
Heb geprobeerd alles een beetje bij te lezen. 
Ik zit nu op het wacht bankje. ?
Gezellig dat er zoveel gekletst wordt. Ik ben nog steeds niet heel actief maar zal zo nu en dan toch een beetje mee lezen ;-) 

Vjs welkom, ik denk idd dat het ontpillen is. Wat jammer dat jullie zo lang bezig zijn geweest voor de eerste. Hopelijk komt je cyclus snel op gang en ia bet snel raak
Lepris leuk spannend dua voor jullie! Voor mij is het mijn 2e kindje. Heb ook nog een bonus dochter dus eigenlijk 3e kindje ? 
Poni helemaal prima toch. Ik kijk dagelijks wel maar als ik niet hoef/wil reageren doe ik dat ook gewoon niet ? voor mij op die manier stapje terug van het forum

Hee dames!
Ik sluit hier ook aan.
Zit nu in week 5 na miskraam maar nog geen positieve ovulatietest gehad. Dus dat betekend dat hopelijk mijn NOD in januari is. 
Wanneer precies NOD is weet ik dus nog niet. Afwachten dan maar dus. 

[quote quote=10386428]Vjs welkom, ik denk idd dat het ontpillen is. Wat jammer dat jullie zo lang bezig zijn geweest voor de eerste. Hopelijk komt je cyclus snel op gang en ia bet snel raak
Lepris leuk spannend dua voor jullie! Voor mij is het mijn 2e kindje. Heb ook nog een bonus dochter dus eigenlijk 3e kindje ? 
Poni helemaal prima toch. Ik kijk dagelijks wel maar als ik niet hoef/wil reageren doe ik dat ook gewoon niet ? voor mij op die manier stapje terug van het forum[/quote]Ja echt heel erg spannend! Ik heb wel mijn temperatuur gemeten en ovu testen gedaan maar ben nog niet helemaal zeker van wanneer ik mijn ovulatie heb (gehad) we hebben wel om de dag geklust dus hopelijk mag dat baten!
Ohhh haha leuk!!! Ben je nog bezig om zwanger te raken?

Hoi allemaal, leuk dit topic. Wij gaan voor de 1e ronde voor ons 2e kindje. Ik ben met ovulatie testen bezig maar nog geen positieve gehad. Dus weet niet precies wanneer mijn nod is. Ik verwacht volgens de app dinsdag een positieve test te hebben, dan zou 5 januari mijn nod zijn. Maar m’n cyclus is nog niet helemaal regelmatig.

Terug
Bovenaan