NOD Januari 2021

Elfje, ik heb mijn eisprong meestal in de voormiddag, tussen 8h en 11h. Weet ik niet hoe dat komt. Deze maand echter s nachts, heb het niet gevoeld. 
Ik gebruik de CB ovutesten en die werken voor mij prima. Soms is het even zoeken welke voor jou het best werken.
Loulou, dan zou je 5 dagen vroeger zijn dan normaal? Als je een regelmatige cyclus hebt lijkt me dat veel.
Ik heb iedere keer n'a mijn eisprong dagenlang een licht menstruatiegevoel en is de streek rond mijn eierstokken heel gevoelig. Heeft nog iemand dat? 

Hoi dames!
Ik praat met jullie mee!
Ik zit in ronde 5, afgelopen 2 rondes een cyclus van 38 dagen gehad. Sinds deze ronde ben ik elke ochtend aan het temperaturen en gebruik ik sinds 3 dagen ovu testen. Waarbij ik gisteren een duidelijke streep had ( maar niet zo duidelijk als toetst streep) en vandaag een heel vaag streepje. Ook had ik gisteren menstruatie achtige krampen. Volgens mijn app zou ik morgen mijn ei hebben. Dus wie weet was dat het gevoel van gisteren ?

Mijn cyclus varieert tussen 24-30 dagen, pak meestal als gemiddelde 28 dagen.
Het is dan ook geen wonder dat bij ons dochtertje het 2,5 jaar heeft geduurd voordat we zwanger waren, echter vele onderzoeken gehad en bij mij leek alles in orde op de onregelmatige cyclus na. Maar daar was dus geen oorzaak voor gevonden.

Loulou vreemd dat er niks gevonden is. Miss is de groei iets trager de ene keer en andere keer aneller ?‍♀️ ik heb in vruchtbare dagen teouwens waterige afscheiding ik heb nog nooot draden kunnen trekken. Ik heb wel aanzienelijk meer zin in seks. Miss kan je dat aan je lichaam herkennen?

Hoi allemaal,
Mijn verwachte nod is 5 januari. Maar weet mijn cyclus nog niet helemaal. Doe nu ovulatie testen zodat ik beter inzicht heb. Dit is voor ons ronde 1, 2e kindje. Ben in juli bevallen en pas recentelijk weer ongesteld geworden en we hebben besloten er meteen weer voor te gaan. Je weet immers niet hoe lang het duurt en als ze dicht op elkaar zitten vinden wij juist super leuk. 

Ik heb even een aantal dagen terug moeten lezen, het was zo druk op mijn werk dat ik even niet heb gekeken op het forum.
Zit vandaag op cd17 en sinds vanochtend rekbaar slijm, alleen nog niet helemaal doorzichtig. Ovutest geeft een lichte streep. Hoop binnnekort een positieve test te hebben ? vorige cyclus pas op cd 29 mijn LH piek.
Tijdens de feestdagen maar allemaal heel gezellig maken en hopelijk veel mooie testen in januari ?

Suzen spannend wat heb je gekregen? Nog gefeliciteerd. Wat leuk dat jullie er zo snel weer mee willen starten. Licjaam wel vdoende gerteld naar je gevoel?
Lepris wat is jouw NOD en hoeveelste kindje?

Terug
Bovenaan