NOD Januari 2021

@loulou- dat klinkt inderdaad niet fijn, volgens mij is het heel belangrijk dat je wel een klik hebt. Eerst deze cyclus maar eventjes afwachten, hopen dat het niet nodig is ??

Elfje- geen idee ik voel hem niet ? ene maand is het dag 17 andere keer dag 18 (nu deze 2 maanden dag 17 gehad)
Loulou- oh bah wat naar! Zeker met zoiets hoor je te communiceren. Weten wat je wel en niet mag doen bedoel zijn wel naalden in je lichaam!

@elfje ik ben nog niet regelmatig dus nee. Maar ik gebruik ovulatietesten om hem niet te missen ?

Vandaag ovulatiedag pff hele dag al weeïg en geen zin in eten.

Eergisteren en vandaag gezellig gemaakt ? nu duimen en op het wachtbankje.

Liefdevoorbaby ligt eraan welke je wilt/nodig hebt en wat je ervoor uit wilt geven. CB en Action en elke normale werken niet voor mij. Ik gebruik de extra gevoelige van 2besure deze knallen het dak uit ?

Even advies gevraagd,

Ongeveer berekend zou ik de 24e mijn ovulatie dag hebben.
Nu heb ik sinds een paar uur een weeïg, krampachtig gevoel (lijkt op menstruatie)..

Zou ik nu gewoon een extreem korte LF hebben deze maand en vandaag echt m'n eisprong?

Ik gebruik geen ovulatie testen en temp ook niet. Dit om er juist zo min mogelijk mee bezig te zijn.

@loulou heb je doorzichtig cervixslijm? Anders even met 2 vingers bij de baarmoedermond voelen. Ik zit nu in de vruchtbare periode en ik kan mijn baarmoedermond bijna niet voelen zo hoog zit ie. Normaal zit ie heel laag en kan ik hem voelen. Ik heb nu ook het idee als ik voel dat het van binnen vacuüm wordt gezogen als ik met 2 vingers naar binnen ga om te voelen. Slijm dat ik dan naar buiten haal is helemaal doorzichtig en heel draderig en een vlies als je het uit elkaar trekt.

Doorzichtig slijm kreeg ik al 2 dagen voor de daadwerkelijke eisprong.

Sorry voor de details ?

@xxNH

Mijn baarmoedermond is mij nog nooit gelukt om te voelen, dus dat kan ik niet beoordelen.
Vaginale afscheiding is wel doorzichtig inderdaad vandaag...

Voor mijn zwangerschap had ik altijd veel later pas de eisprong en voelde ik hem ook niet altijd even duidelijk. Maar denk toch echt dat mijn ei eraan komt en mijn NOD dus naar 1-2 januari mag.....

Terug
Bovenaan