NOD Januari 2021

Ik schuif ook door naar dit topic.
Hier helaas de ms doorgebroken vanacht en ook flink ook. Gisteren even alle december stress eruit gejankt en er met me man over gehad of we mischien toch maar eens self-inseminatie moeten gaan proberen. Hij staat er voor open, dus na het weekend maar eens uitzoeken hoe dat allemaal werkt.

Wil in het nieuwe jaar ook een afspraak maken voor een gesprek bij de gynaecoloog en kijken wat voor onderzoeken we eventueel kunnen doen. Maar eerst even van de kerstdagen genieten.
Me nieuwe NOD is 20 januari. 1.5+ jaar proberen voor een 2de kindje.

@feyre ik ben benieuwd wat zijn reactie is!!! ? vind het echt leuk voor je!

@little sunflower wat balen dat je ms is doorgebroken. ? hopelijk dat de gyn je meer kan vertellen over hoe en wat. Toch veel succes de volgende ronde ♥️

Dank dank
littlesunflower nee balen ? wat is de reden dat jullie aan zelf inseminatie nu denken? Zou idd ff vragen of er verder onderzoek gedaan kan worden

Hai Dames, ik voeg me ook weer toe vanaf december.  Begint onderhand een gewoontje te worden. Op het moment dat de test positief gaat zijn, kan ik het gewoon niet geloven denk ik. 
NOD staat op 24 januari. Het was een shitjaar op vele vlakken, dus hopen dat 2021 voor ons (en jullie allemaal) een mooi jaar mag worden.

Terug
Bovenaan