NOD Januari 2021

[quote quote=10388041]Ik had net toen ik naar de wc ging echt een enorme klodder (sorry beetje vies) witte afscheiding in mijn onderbroek. Ging ik even met mijn vinger naar binnen en daar ook best veel. Herkend iemand anders dit?[/quote]
Ik had gisteren toevallig het zelfde. Toen ik na de wc was geweest (sorry dames klinkt misschien heel smerig) hing er dikke prop slijm eruit echt dik. 
Maar volgens mijn berekening zit ik niet meer in mijn vruchtbare dagen. (Alles kan natuurlijk) Maar dat zou dan betekenen dat ik pas over 14 dagen ongesteld moet worden toch? 
Of zou het wat anders kunnen zijn? Zelf denk ik namelijk dat ik volgende week zaterdag weer ongesteld moet worden. 
Soms blijft het lastig haha 

@aprilmom

Aan de hand van cervixslijm en krampen 18-19 dec mijn eisprong gehad.

Sorry voor vele vragen. Maar de vorige keer was is zwanger zonder dat ik het doorhad. 2,5 jaar bezig en helemaal losgelaten aangezien we afspraak hadden in ziekenhuis wat niet nodig was gelukkig. Maar nu toch een stuk bewuster mee bezig.

@louLou dan kan het best een innesteling bloeding zijn. Spannend?

Hier is mijn menstruatie alweer voorbij maar 3 dagen het wordt steeds korter normaal 7 dagen kan dat iets betekenen?…

@floorelvira mijn menstruatie is ook telkens maar 2/3 dagen. Heb wel gewoon mijn ei gevonden zit nu 4/5 dpo als het goed is

@lepris vorige maand was het ook maar 3 dagen maar wel 1 dag zwaar nu was het 3 dagen licht tot vorige maand was het altijd 5-7 dagen...

Terug
Bovenaan