NOD Januari 2021

@Feyre oh vervelend is dat he! Had ik pas ook dat iets niet geplaatst wordt, of het komt er twee keer op te staan.
Houd jij nog het lijstje op de eerste pagina bij? Mijn NOD is vervoegd van 15 januari naar 10 januari ☺️

@floorelvira hmm oke, ja ik vind het ook lastig hoor. Met de pil ongesteldheid is sws anders dan zonder de pil heb ik ergens gelezen. Maar weet ook niet echt wat normaal is ofzo.. ?

@FloorElvira zo dat is nogal wat! Gelukkig al wel 2 mooie wondertjes en hopen dat het voor jullie ook een jaar wordt dat een 3de wondertje mag komen! 
Ik zelf ben er ook eindelijk klaar voor na "zwarte" wolk na me bevalling (gelukkig heeft het niet lang geduurd bij mij want had het op mijn zelf geprojecteerd en niet op mijn zoon). Was zo bang dat het mis zou gaan als ik eerder een 2de zou nemen dus eerst aan mezelf gewerkt en toen er weer goed over nagedacht en advies gevraagd.
@feyre gefeliciteerd met het goede nieuws! Een mooier cadeau kan je dan niet wensen met deze dagen!

Wie houd het lijstje ook alweer bij? Ik zag mijn naam voorbij komen en dat mijn nod onbekend was maar nou wou ik kijken wie het was krijg ik soort van storing als ik naar de 1ste pagina wil (zal aan mijn telefoon liggen ?) maar mijn nod is als alles goed rekend is ? 10 januari.. 

Chaneln05 dat was ik haha ?‍♀️ ik ga vandaag weer ff achter de pc om alles te updaten. 
Jouw verhaal klinkt ook wel heftig. Geen goede bevalling gehad?
Smiley-x vreselijk en was ook een best groot verhaal met reacties. Heb geen zin meer nu om het nog een keer allemaal te doen en ben het kwijt ? was sowieso tussendoor bij me ouders. Ik houd het lijstje nog bij idd. Zal hem vandaag aanpassen

Goedemorgen dames, 
joepie vanmorgen een vaste smiley gehad dus vandaag me eisprong ?
Nu na vandaag 13 dagen op het wachtbankje.. laat het maar snel 10 januari zijn ❤️

Succes iedereen met de eisprong zoeken of net zo als mij op het wachtbankje zitten! Duim voor iedereen!! 

Succes voor de dames die alweer op het wachtbankje zitten!
@belgogermano, ja ik ga vanaf deze ronde ook weer ovu testen gebruiken. Denk dat ik de roze  CB testen weer bestel, was gestopt met die omdat het allemaal zo prijzig werd. Mischien dat ik die paarse een keer probeer, maar die uijn geloof wel nog duurder ?
@floor, ik had dit keer ook maar 3 dagen ms, normaal iets langer. Ook meer kramp dan gewoonlijk op de eerste dag. Of het ook wat betekend of het de ene keer langer of korter is geen idee eigenlijk.  

Terug
Bovenaan