NOD Januari 2021

Dit is onze eerste ronde, afgelopen woensdag is mijn spiraal verwijderd... dus ik reken nergens op. Ik zit nu rond mijn eisprong en mijn NOD is 12 januari. We hebben het in iedere geval erg gezellig gemaakt. Duimen draaien! 

@lepris

Ik voel met je mee! Ik zit nu 8-9 DPO en ik kan mezelf maar moeilijk inhouden.

Gisteren dan wat oud bruinige afscheiding bij afvegen en sindsdien kleine steekjes/krampjes rondom baarmoeder.

Ik ga op z'n vroegst de 31e testen.

@loulou— ja echt hè!!!!! Opzich is dat wel een goed teken ? ik hoop voor je dat dit raak is! Voor mij is het nog een beetje te vroeg. En ik ben momenteel niet zo geduldig hahah

@lepris Ik snap precies wat je bedoelt! Ik zit zelf pas op 4 dpo nu. Doordat je nu al zoveel thuis zit ivm Corona denk je er nog meer aan dan normaal. Tenmiste dat heb ik?. Ben bijna blij dat ik dinsdag weer mag werken zodat de dagen sneller gaan ?

@fluffymila oh jaaa precies dit!!!!! Wat fijn dat je dinsdag weer kan werken. Ik zit vanwege de lockdown nog steeds thuis tot alles weer open gaat. Dus ik moet de dagen echt door zien te komen hahah

Hi! 
In het nieuwe jaar gaan mijn vriend ik beginnen voor ons eerste kindje. Ik vind het onwijs spannend, vooral ook omdat er vanalles met je lichaam gaat gebeuren (of niet-gebeuren) waar je geen controle over hebt. Ik ben een echte boekenwurm dus ik heb al wat boeken gelezen ter voorbereiding. Ik vond vooral Mama Worden van Bernard Spitz erg mooi. Hebben jullie nog aanbevelingen?
@Feyre, voor het lijstje: ik ben gisteren ongesteld geworden en mijn NOD is 24 januari.

Terug
Bovenaan