NOD Januari 2021

@feyre ja en nee eigenlijk. Het is heel krom. Ik zou ingeleid worden met 38 weken aangezien ze dachten dat hij heel groot was en ik ook echt niet meer kon. De dag van inleiden bleek ik dus al 3cm ontsluiting te hebben en waren me vliezen gelijk gebroken en hebben ze wee opwekkers via infuus gegeven. Maar binnen het uur zat ik van 0.5 naar 4.0. Kreeg ze als storm over me heen en had echt bijna geen tijd om naar adem te happen of bij te komen zo snel kwamen ze en binnen een kleine 6 uur bevallen! En dat heb blijkbaar iets psychisch gedaan met me waardoor ik in een postnatale depressie kwam te zitten. Gelukkig heel snel aan de bel getrokken en gelukkig ook niet dat ik het op mijn zoon verhaalde maar meer op mijn zelf (heb mezelf zo weg gezet dat ik mezelf kwijt was). Heeft een jaar geduurd dat ik weer mezelf was en nu 2 jaar later voel ik me beter dan ooit. 
@FloorElvira JA IK!! Volgens de berekeningen met ik me eisprong vandaag of morgen ?

Aanvullende vraag nav mijn post vanmiddag... Ik heb opeens sinds vanmiddag (na mijn vorige post) helder roze/rood bloedverlies. Komt het omdat mijn spiraal er woensdag uit is gegaan? Is het van mijn eisprong? Ik heb geen idee. Heb nu ook wel wat steken in mijn buik (maar misschien focus ik me er teveel op, dan voel je altijd iets natuurlijk).

Stormeo dit kan van het verwijderen zijn maar dan zou het op de dag zelf moeten zijn geweest. Als hij er al even uitnis fan zal dat niet van je spiraal zijn en ia het mogelijk je eerste ms. Of een tussentijdse bloeding. Bloeding van ei is vaak wat roze.
Chaneln pittig zo zeg. Kk had zelf ook een weeen storm maar kijk gelukkig wel goed terug op de bevalling alleen de tijd erna niet helaas.

Mijn zoontje was 4.7kg bij de geboorte en had een groot hoofd zou niet door het geboorte kanaal kunnen en dat alles hadden ze gemist tijdens de vele echo's omdat ik door mijn zwangerschapsdiabetes een verhoogd risico had op een groot kind. Hij had last van reflux maar dat interesseerde het ziekenhuis niet ze zeiden doodleuk na 3 dagen hij is wel heel veel afgevallen waarop ik zei als u 3 dagen geen druppel binnenkrijgt valt u ook af... en dit alles in een academisch ziekenhuis?sorry moest dit even van mij afschrijven ook al is het 3 jaar geleden ik snap het nog steeds niet?
@chanel spannend hoor hoe lang hebben jullie er bij de 1ste over gedaan??
@noeksie ik zie dat je nod pas op 24 januari staat hoe kan je dan nu al je ei hebben??

@Feyre ja ik ook eigenlijk. De bevalling zelf viel echt wel mee 20 minuten hoeven persen (bleek uiteindelijk dat het "gaatje" te nauw was dus inknippen en persen maar en toen was hij er zowat gelijk. Was een halve sterrenkijkertje. Hahaha dat dwarse heeft hij nog steeds last van.. ?
@floorelvira niet zo heel lang eigenlijk. In sept 2016 van de pil gegaan aangezien hij tegen mij keerde. Had een aantal opties van de huisarts gegeven waarvan van de 5 er 4 al niet voor mij weggelegd waren dus stoppen met de pil was de enige optie. Had ook net pas een relatie met mijn huidige partner dus was wel spannend van oh chips dat wordt soort van uitkijken. Maar gelukkig zat de relatie eigenlijk al gelijk goed en zei hij van nou ik wil ook kinderen en zeker van jou dus als het komt komt het! De eerste maanden nog wel met condoom gedaan en zo rond december zonder maar nog niet van zo nu gaan we. Ergens midden februari nog een grapje gemaakt (was met mijn hoogzwangere nicht naar de 9maandenbeurs geweest) van nou het 1ste mutsje is al binnen en me tante zei voor de gein van ja nu kan en mag je aan de slag. Hij dacht ook zo van ja we zien wel hoelang het duurt of niet gelijk raak te zijn natuurlijk. Maar een maand later bleekt het te zijn gebeurd! Dus hebben er echt niet heel lang over gedaan. Dec '17 geboren met lengte van 50 cm en 3245 gr. Ze dachten dat ze op de echo hadden gemeten dat hij al meer dan 4kg woog en groot was. Was dus niet zo maar moet wel zeggen dat het een grote jongen is want met 3 jaar is hij wel al 1.10m en +/-23 kg 

Terug
Bovenaan