NOD Januari 2021

@Belgog, nee test al vanaf dag 11 dus dan had ik inmiddels al weer ongesteld moeten zijn. Testen zijn ook iedere dag even donker, lopen niet op of af. Kan je de link openen hierboven? 

Poni wat spannend ??
LautjeF wauw wat mooi gefeliciteerd! Welk termijn ging het de vorige keer mis? Al vroeg toch? Hopeljjk is dit een plakker!
Lientje als iemand een poos niks gezegd heeft haal ik ze even opzij zodat het lijstje wel actief en overzichtelijk blijft. Je staat er nu weer bij.
x-Marina wat balen zeg. Ik kan de foto niet zien. Je moet van imugr de sirecte link kopieren en dan in de chat op het laatste landschap plaatje klikken en daar die link inzetten. Zijn ze wel donkerder geworden? Miss werken de ovu testen niet goed genoeg voor je?

@lautjef Ik zit vandaag ook op 10dpo en sinds vandaag een opgeblazen gevoel. Afgelopen dagen wel wat gevoelige borsten maar verder ook niet. Heb nog niet getest, durf ik ook niet ivm negatieve test. Dus ik wacht gewoon af tot mijn nod!Maar gefeliciteerd dat jij een positie test in handen had ??

@lautje wat een mooi nieuws gefeliciteerd!!

Ik denk dat ik naar de volgende ronde door schuif. Begin nu wat bloed te verliezen. Bij ons eerste kindje heb ik een innestelings bloeding gehad maar heb het id dat dit wel wat meer bloed is.

Op naar ronde 2!

@Feyre; ben nog niet echt bekend met Imgur. Waar vind ik daar de directe link? Heb hem nu gedeeld via mail met mezelf en zodoende de link gekopieerd.   https://imgur.com/gallery/PdL1bGj

x-Marina dat is als je de foto opent met de codes ernaast de 2e als het goed is heet ook Direct Link.
ik zit ff naar je testjes te kijken want zo werkt hij wel maar ik denk dat de action niet werkt voor jou. dit had ik ook. waar action maar wat bleef modderen ook op piek dag gaf hij geen piek maar me extra gevoelige van 2 besure wel. misschien moet je is een ander merk proberen en gevoelige testjes. je streepjes blijven ook heel smal ipv wat breder. CD 19 de 26e vind ik het meest donkere eruit zien maar erna nemen ze ook niet mega af. 
het kan dus of zo zijn dat je piek nog niet geweest is of de action is gewoon niet voor jou.
LautjeF als je het evt straks aandurft er is een FB groep waar ik ook in zit (heb een link in een topic op het zwanger zijn forum ernaar geplaatst) is misschien leuk om te kletsen het uitgerekend aug/sep topic is redelijk dood.

Voor iedereen een gelukkig 2021! En mogelijk veel positieve testen het komende jaar.
Vandaag hier cyclus dag 31. Vanochtend een klein beetje misselijk gevoel. En vanmiddag ineens emotionele reactie toen ik een schaaltje kapot liet vallen... Zullen dat al voortekenen kunnen zijn? ?
Vorige cyclussen waren rond de 47 dagen.. dus ik wacht nog even met zwangerschapstest. Ook al vind ik het voor mij gevoel wel moeilijk worden.
?

Terug
Bovenaan