NOD Januari 2021

@herstbaby ik gebruik ze van het merk telano. Tot nu toe altijd de
piek gevonden zijn duidelijke strepen. 50 stuks voor 15 euro gaan met de post door de brievenbus. Verzendkosten volgens mij gratis. Heb ze steeds wel met 2 dagen in huis.

@poni balen zeg. Overtijd en dan negatief testen.. Dan verwacht je ook wel wat anders te zien.

Flink balen. Net toch nog even de test uit de prullenbak gevist maar nog steeds wit. 
Hopelijk begint mijn menstruatie gauw. 
Paar cyclussen terug had ik het ook.. 5 dagen over tijd en ineens begon het.
Succes dames die nog wachten. 

LautjeF  wauw wat bijzonder, gefeliciteerd!! 
Poni balen hoor... maar het kan nog he! 
x-Marina hoe het nu eruit ziet bij jou foto met de action testen, was bij mij precies zo. En met CB ook geen smiley. Met de 1e ronde had ik wel goed gegokt wanneer m'n ei was geweest, maar het is gewoon irritant. Heb nu de extra gevoelige van 2besure, die Feyre ook heeft. En echt duidelijk een knaller!! Zo fijn. 
Ik zit als het goed is 3dpo, ik had een keer een LF van 9/10, laatste ronde geen idee, dus misschien dat ik 10 of 11 januari een testje waag. De app geeft 12 januari NOD aan. 

Nog de beste wensen allemaal! Hoop leuke nieuwtjes hier. Helaas toch ook weer minder leuke dingen. Hopelijk wordt 2021 ons jaar dames!
Ik mag dinsdag gaan testen. Heb vanaf oudjaarsdag tot gisteren krampjes gehad in mn baarmoeder. Deed echt zeer. Dus heb eigenlijk het idee dat ik gewoon weer ongesteld ga worden. Al heb ik een week voor NOD dat anders nooit. Mja.. mn lichaam heeft me al vaker gefopt.@poni: snap je gevoel. En dat je ook niet echt wil hopen ofzo, ter bescherming van jezelf.. ik probeer dan ook echt pas dinsdag te testen. En te wachten hoe moeilijk ook. 

Ik zit nu dag 8 na eisprong en heb een beetje bruin/rood bloedverlies vandaag. Mijn spiraal is verwijderd op woensdag 23 december. Had vorige week zondag (27 dec) eisprong. Ben al de hele week niet fit en mijn buik rommelt onwijs. Krampjes, steekjes, misselijk. Maar denk eerder dat het komt dag mijn lichaam moet wennen dat de spiraal eruit is… 

Heel naar Pino... Herkenbaar ook het gevoel van laat die menstruatie nou maar doorkomen, waarom duurt het zo lang.
Ik wilde het gisteren niet toegeven aan mezelf maar denk toch dat ik mega aan het PMS'en ben. Heb mood swings en nog steeds extreme chocolade cravings.  

Ik acht de kans nu zeer klein in dat het raak is. Kun je PMS klachten hebben en toch zwanger zijn? Dat de PMS klachten beginnen nog voor de innesteling is afgerond? 

Terug
Bovenaan