NOD Januari 2021

@Feyre; gebruik deze testen al een half jaar en kan altijd heel goed mijn piek vinden, werden altijd duidelijker dan de controlestreep. Kan het zijn dat dit opeens niet meer zo is? Zo ja welk merk raad je dan aan? Liefst iets online bestellen met alle dichte winkels ?

x-Marina of het opeens kan durf ik niet te zeggen maar miss is je LH waarde veranderd? wie weet. je zou 1 cycli een andere kunnen proberen ook gezien de action dicht is.
Ik heb de 2besure extra gevoelig. zijn heel betaalbaar 24 + 1 zwanger voor €13 ofzo. kan je gewoon bestellen via hun site 

Dank voor het aanpassen Feyre! 

Precies over een week is mijn NOD. Ik heb een mini beetje jeuk gehad in mijn tepels en af en toe licht misselijk, maar dat kunnen ook onbewuste zenuwen zijn. Heb net een chocoladereep als avondeten op (nergens anders trek in), maar dat kan net zo goed PMS zijn.
Hoe zit het met de andere vrouwen die komende week hun NOD hebben? Voelen jullie al iets? Innesteling hoeft natuurlijk nog niet voltooid te zijn, dus wellicht is deze vraag nog te vroeg. Maar ben toch benieuwd! 

Dames een vraagje over ovulatietesten. Op welke CD beginnen jullie ermee? En welke gebruiken jullie? Ik had voorheen Kruidvat eigen merk maar die was vorige maand al niet beschikbaar en vandaag was deze nog niet op voorraad. Online zijn ze er ook niet meer. Ik heb er nog maar 2 en zit nu op CD 9 en ben vandaag weer begonnen met testen. Dus ga hiermee het niet redden tot ik niet mijn piek. Dus met spoed opzoek naar een goede vervanger. 

De beste wensen nog voor iedereen. Hopelijk een gelukkig en vruchtbaar jaar voor ons allemaal!
@LautjeF Gefeliciteerd! 

@BelgoGermano, Spannend, maar ook verwarrend denk voor je dat de testen wit blijven, terwijl je al een paar dagen overtijd bent. 

@Herfstbaby, wij proberen deze keer de CB testen weer eens. Me man heeft ze vanavond in de winkel gehaald. Had andere ovulatie testen online besteld, maar die zijn helaas nog steeds niet binnen en wil morgen op CD11 toch echt beginnen met testen. 

@herfstbaby ik gebruik sensitest ovutesten, die werken voor mij prima! Met de cb testen kreeg ik geen smiley. Ik begin meestal op dag 12 en heb meestal rond dag 16 mn eisprong.

@lientje ik zit nu op 10dpo en heb sinds twee dagen hele pijnlijke borsten. Dit heb ik normaal gesproken niet, maar mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden, dus ik wacht "rustig, maar niet heus" af, haha! Verder vandaag kort krampen gehad, dus zou net zo goed kunnen dat ik de komende dagen mn ms krijg.

Zojuist getest met kruidvat 2v5 helaas hartstikke wit. 
? begin de moed wel een beetje te verliezen.
Laat de menstruatie maar gauw beginnen zodat we weer door kunnen. 

Herfstbaby ik gebruikte de extra gevoelige van 2besure ideaal vind ik ze je hebt ook de gewoon gevoelige die had ik van sensitest. Zijn niet duur ook.
Poni balen man. Maar wie weet test je pas later positief? Als je later nog is kijkt ook niks te zien?

Terug
Bovenaan