NOD Januari 2021

@poni wat ontzettend vervelend dat je lichaam zo doet.
Zelf zit ik op dag 10 na mijn positieve ovulatietest. Heb al 3 dagen echt last van m'n buik maar dan echt heel laag. Als ik het moet omschrijven zou ik zeggen dat er elastieken aan mijn buik vast zitten op spanning staan en regelmatig even aangetrokken worden. 
Ik ga een drukke week tegemoet omdat mijn oma helaas is overleden gisteren?. Zal dus ook niet veel stil staan bij de dagen voor m'n menstruatie terwijl die normaal echt verschrikkelijk zijn. 

@LautjeF gefeliciteerd!! 
@unalome onee wat naar zeg! Heel veel sterkte!
@Poni en @BelgoGermano lastig dat wachten. Hopelijk snel een positieve test voor jullie.
Gelukkig nieuwjaar allemaal, hopelijk vele mooie baby's in 2021 :)
Hier een super begin van het nieuwe jaar. Vandaag mijn nod en vannacht positief getest! In dezelfde ronde als bij mijn dochter! Had eigenlijk het idee dat ik ongesteld zou worden, zo voelde het. Maar m'n temp bleef hoog dus een testje gewaagd!:)

Is er iemand bekend met het verliezen van een doorzichtig propje slijm? Daarnaast heb ik wit vloed wat echt wit is. Ik hoop natuurlijk op een zwangerschap.
NOD komend weekend.

Jillmamavaneenmeisje: hier ook volgende weekend mijn nod.. Vandaag ook best wel veel witte afscheiding.. geen idee wat het betekend.. succes met wachten. ?

Zonnetjezeven: wauw wat fijn gefeliciteerd!

Belgogermano verschrikkelijk dat wachten he. Ergens  verwacht je toch een positieve test omdat je menstruatie weg blijft. En anders is die altijd keurig op tijd. 
Zonnetjezeven wauw! Gefeliciteerd 
Unalome sterkte gewenst.
Jillmamavaneenmeisje en elfje ik had een week na mijn eisprong ook een dikke prop doorzichtig slijm verlies. (En een week voor mijn NOD)  Maar wat het  betekend? Geen idee. Ik denk nu misschien dat mijn eisprong een week later is geweest. En daarom misschien die dikke prop slijm? Dan verklaart het ook waarom ik nu niet ongesteld ben geworden... dan wordt het dus een week later. Zou dat kunnen? 
En mocht ik wel zwanger zijn dan test ik natuurlijk ook pas een week later positief. Of denk ik nu verkeerd??

Terug
Bovenaan