NOD Januari 2021

@elfje, zou goed een innesteling kunnen zijn hoor! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bruine afscheiding gehad van 9dpo tot 14 dpo, maar ik wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven!

Iedereen bedankt voor alle support! Maakt mijn baaldagje toch weer een beetje goed :)

Chantal koekjes: Jaa dat denk ik ook! Ben zeker positief maar omdat alles nieuw is maakt het super spanend en onzeker omdat je niet weet hoe het allemaal gaat???

Wat spannend bij iedereen zeg?? 

Ik kijk erg uit naar of het raak hier is of niet. Ook super spannend, want ben ook wel weer bang dat het na een x aantal weken weer mis gaat en ik weer de hele shit moet doorstaan. Hoe zoiets moois je onzeker kan maken he

@SteefEef het is nu dag 29, stel morgen positief kom ik op 43 dagen cyclus en langste ooit is 36 dus sowieso echt een gekke cyclus. @FloorElvira misschien inderdaad deze ronde geen eisprong. Ga ik dan ook niet menstrueren? Snap er echt niet van! 

@Elfje spannend, klinkt hoopgevend! 

Iemand ervaring met het feit dat een bepaald merk ovulatietesten opeens geen piek meer kon vinden?

@elfje je houdt het wel spannend?
@x-marina ook zonder eisprong kan je ongesteld worden alleen later en minder heftig?

Terug
Bovenaan