NOD Januari 2021

@x-marina ik heb eenmalig geen eisprong gehad dus dat zou het ook kunnen zijn?ik zou als je 2 weken overtijd bent maar nog niks weet de huisarts bellen 

Hee hallo, 
na heel veel alleen maar lezen toch maar een berichtje. 
Ik ben al mama van een zoontje (bijna 3) en zijn nu aan het proberen voor nummer twee ? 
Had op di 29 Dec een knal ovu testje dus nod is dan 12 januari. Spannend! 
Voel van alles maar weet niet meer wat ik bij nr 1 merkte. 
Heb op dit moment last van lage rugpijn, ontzettend moe, pijnlijke tepels, lichte krampjes en mijn humeur is heeeel wisselend haha. 

Groetjes! 

Dat klinkt als een lange cyclus KrokuzzzKelly, of test je bewust later om zo voor een goede knaller te gaan? 
Lastig x-marina, heb je het al eens met huisarts besproken? Kan misschien ook zijn dat hij nog komt, gezien je langst cyclus 36 dagen was.... 

[quote quote=10391687]@Elfje bij jou nog verandering ?[/quote]Net weer wat bruin afscheiding gehad. Ben aan de enne kant ook heel bang dat het toch misschien het begin van de menstruatie is... maar das wel 4 dagen te vroeg.. dpo 9 vandaag.
Snap dat je het lastig vind om er niet mee bezig te zij .

FloorElvira schreef:

Nee vorige keer 13 dagen dus kan ook de innesteling zijn denk ik? Zaterdag is mijn nod. ??? dus heb zeker goede hoop!

Steefeef, klopt.
Momenteel tot nu toe nog lange cyclussen gehad van rond de 6 weken. Dus ik wil de 6e week afwachten kijken wat er dan gaat gebeuren. Volgens de app momenteel mijn ovulatie dagen. Maar gezien mijn afscheiding geloof ik niet dat die afgelopen dagen was. Ik gebruik nog geen ovutesten want cyclus nog niet stabiel dus nog even afwachten.. en daar ben ik wel veel mee bezig in mijn hoofd ?

Terug
Bovenaan