NOD Januari 2021

FloorElvira:

Haha ja he. Gelukkig heerlijk geslapen vannacht! Nu een beetje een apart gevoel in me buik kan het echt omschrijven. Leuke naam heb je trouwens ik heet ook Elvira ?

Spannend hoor dames ?
Hopelijk gauw een mooie positieve test in de handen. 
Hier nu 5 dagen overtijd. 2 rondes hiervoor ook 1 keer gehad. Toen was mijn cyclus ineens 31 dagen. (Langste ooit van mij) daarvoor al 2 jaar lang standaard cyclus van 26-27 dagen. 
Nu zit ik ook op dag 31, als er vandaag niks gebeurd morgen maar weer een testje doen. 

Pff denk toch dat me menstruatie gaat beginnen elke keer bij het na de wc gaan een beetje rosé... wel 3 dagen eerder dan normaal..

Poni, wat spannend. Hopelijk blijft je menstruatie uit!
Elfje, roze afscheiding kan ook nog innestelingsbloeding zijn toch? Hou de hoop vol! 
Ik ben nu 10 DPO en heb net roze afscheiding gehad. Ik heb dit normaal nooit, vorige maand wel voor het eerst. Toen zette na twee dagen toch mijn menstruatie door (een dag voor mijn NOD). Nu is mijn NOD zaterdag dus is het eerder dan vorige maand. Verder geen signalen, dit weekend mega PMS maar afgelopen dagen voel ik me best oke. Borsten licht gevoeliger, minder dan dit weekend.  Dus ik word of eerder ongesteld of het is een innestelingsbloeding. Ik hoop natuurlijk het laatste maar ik vrees dat het weer niet raak is.

@elfje bij mij is het helaas een slecht teken maar ik lees ook vaak genoeg dat het wel een innesteling bloeding is je houdt het dus nog even spannend?

FloorElvira:
Bij mij is het ook altijd een slecht tegen maar wie weet dit keer wel niet! Geen (helder) bloed is moed zeggen we dan ????

Terug
Bovenaan