NOD Januari 2021

@FloorElvira ja heel lastig al die tegenstrijdige informatie. Inderdaad bij je huisarts of GGD vragen, die hebben de juiste informatie lijkt mij.

@FloorElvira, ja dat is een lastige beslissing om ineens te maken met alle tegenstrijdige informatie. Zwangere vrouwen wordt het geloof sowieso afgeraden, maar verder staat er overal wat anders. Ik zelf wil hem op dit moment denk niet, maar goed kom verlopig ook nog niet in aanmerking. 

@KrokuzzzKelly, vind het wel heel knap dat je zo lang kan wachten voordat je gaat testen. Hopelijk met een mooie knaltest as resultaat!

@Floor, ik heb hier toevallig morgen een belafspraak over met de HA. Ik werk in de GHZ en ze starten over 2 weken met vaccineren. Ik zal morgen een update over het telefoontje doen.

@herfstbaby op de site van het rivm kan ik niks negatiefs over het vaccin icm kinderwens vinden echt helemaal niks negatiefs dus ik ga er gewoon voor?

Ik ben ook wel benieuwd naar de adviezen m.b.t. vaccineren en kinderwens. Bij mij in t ziekenhuis gaan ze ook starten met vaccineren en ik zit zelf in een risico groep dus zal ook vlot in aanmerking gaan komen. Ik ga volgende week ook eens contact zoeken voor advies maar ben uiteraard benieuwd naar het gesprek met de HA @herfstbaby.

Op de site van het rivm staat Als je kijkt onder zwangerschapsplannen onder dat zelfde kopje staat er genoemd dat het vaccin veilig is zolang je niet zwanger bent. En als je zwanger wordt na die eerste vaccinatie, dat dat niet gevaarlijk is. Je moet de tweede dan halen na je zwangerschap. 

Vraagje! Het is nu 6 dagen na mijn ovulatie en ik heb de hele dag al last van witte dunne afscheiding. Niet heel smakelijk maar het loopt er echt uit zeg maar ineens. Normaal nooit last van gehad.. iemand ervaring hiermee ? 

Terug
Bovenaan