NOD Januari 2021

Ik behoor schijnbaar wel tot de 1ste groep voor het vaccin ik heb vandaag een uitnodiging gekregen help wat moet ik doen?...
En ik hoor net dat mijn dochter wel in aanmerking komt voor de noodopvang omdat ze tot de groep kwetsbare kinderen behoort omdat we voor haar onder behandeling zijn bij jeugdzorg beetje laat maar beter laat dan nooit?

@FloorElvira, oehh lastig!
Ik heb al een ander topic hierover voorbij zien komen met ook links naar artikelen hierover.
Schijnbaar wordt het voor nu afgeraden als je zwanger bent, maar zou je het verder veilig kunnen nemen.

Zelf ben ik nogal huiverig hierover, dus ik wacht nog even (kom ook voorlopig nog niet in aanmerking voor het vaccin)

@SenK waarom lees ik van de ene betrouwbare bron dat het geen kwaad kan en van de andere betrouwbare bron dat ze het afraden??wat moet ik nou geloven?

Misschien kan je de ggd of huisarts contacten FloorElvira? 

Ik zit zelf ook in twijfel, kans dat ik ook snel opgeroepen wordt. En mocht het zo zijn dat ik zwanger ben, ga ik het even goed navragen.

Er zijn nu nog maar 3 priklocaties dus ik wacht even op de 18de. De 19de moet ik ongesteld worden als ik niet zwanger ben dan sta ik de 19de als 1ste in de rij?

Terug
Bovenaan