NOD Januari 2021

Hee meiden, 
Toch even een berichtje want heb vanaf vanavond ineens roze bloedverlies 8 dagen na mijn eisprong en 6 dagen eerder dan mn nod.. ik ben echt nog nooit zo vroeg ongesteld geweest, altijd na de dag die mn app aangeeft nu las ik dat het precies het gemiddelde is voor een innestelingsbloeding. Heeft iemand hier die al kinderen hebben hier ervaring mee? Of kan het komen door bv stress? Ik vind het nu heel moeilijk om hoop te houden zonder mezelf gek te maken..
FloorElvira een bekende van mij heeft gebeld en mag niet worden ingeënt omdat ze zwanger is. Die weigert ook de eerste prik en mag het halen na haar zwangerschap.

He dames graag jullie advies  wat zouden jullie doen?
Normaal is mijn menstruatie altijd op tijd al 2 jaar lang. Cyclus van 26/27 dagen. 
2 cyclussen terug een lange cyclus gehad van 31 dagen.  
Nu dacht ik dat mijn nod 2 januari was. Helaas 3 januari negatief getest. 
Als ik er weer van uit ga dat mijn cyclus 31 dagen is had ik vandaag ongesteld moeten worden. Maar nog steeds niet. Zouden jullie morgen nog een gokje wagen met testen? Of nog eventjes wachten? 

Ik heb al een oproep binnen voor de vaccinatie van mijn werk (zorg) daarin zit als bijlage een richtlijnen kaart van het rivm. Daar staat bij zwanger maar ook bij kinderwens niet de vaccinatie te halen omdat er te weinig onderzoek voor is gedaan. Ze raden aan om na de spuit 2 tot 4 maanden te wachten met de kinderwens. 

@poni Ik zou een testje wagen en er vanuit gaan dat het negatief is dan kan het altijd meevallen.

Betreffende het vaccin. Ik had op mijn werk (ziekenhuis) gepraat met een van de gynaecologen en die adviseerde haar patienten om hem niet te zetten als je zwanger bent of denkt te zijn en als je hem wel laat zetten erna zeker 3 maanden te wachten met zwanger worden. 

Hier vandaag 11 dpo, allemaal wat vage klachten maar probeer vol te houden tot zaterdag. Dan is het 1 dag voor NOD, dan wil ik wel testen als deze klachten aanhouden.

Ooh Poni :-(
Ookal verwacht je het, het blijft toch een teleurstelling he?
Hier nog niks... Gisteren met een ovutest die ik nog liggen had getest en ook negatief. Ik wacht nu gewoon op mijn afspraak met de gyn volgende vrijdag.
Hier wordt aangeraden dat, als je je laat vaccineren (ook 1e vaccin) 2 maanden te wachten om te proberen zwanger worden. Voorlopig geen probleem want ik zou er pas in augustus-september aan de beurt zijn

Terug
Bovenaan