Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat balen Poni & Lepris. Hier inmiddels dag 31 en helaas nog geen eisprong gevonden. Mijn ovulatietesten van de Action die het altijd perfect deden zijn nu op. Twijfel heel erg om verder te blijven testen met een ander mark of gewoon maar stoppen en wachten op een menstruatie. Wat zouden jullie doen?
Hier nog geen menstruatie te bekennen gelukkig! Vanmorgen nog wel een paar keer lichte rosé afscheiding. Hoop zo erg dat het de innesteling is. ??? heb nu wel een trekkend gevoel maar geen idee of dat goed of slecht is?
Wat balen, poni en lepris duim voor jullie dat er snel mooi nieuws komt. Mamajoju, het wachten vind ik ook vreselijk. Als ik lekker aan het werk ben gaat het wel, maar zodra ik er klaar mee ben denk ik er weer aan. Ook steeds van voel ik wat en wat is dit dan. Gisteren sterk het gevoel het raak zou kunnen zijn, maar vandaag weer het gevoel dat mn menstruatie volgende week door gaat komen.
@elfje- ik had gisteravond ook lichtroze afscheiding... bij mij was het dus een voorbode op mijn menstruatie. Ik hoop dat dit niet bij jou het geval is! ??