Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi iedereen ik ben 40 jaar heb zelf al 3 oudere kids uit een eerder huwelijk, mijn partner heeft er nog geen. heb helaas in juni vorig jaar een miskraam gehad bij bijna 3 mnd met daarbij een lange nasleep.. zal je de rest besparen.. deze mnd op 1 a 2 januari mn ei gehad.. en mijn nod is op 16 jan.
KlaverVier, bijna mijn verhaal!! Ook al iets ouder, 3 kinderen uit mijn eerste huwelijk (mijn partner ook 1 dochter).
Ik was in april zwanger, is misgelopen in mei met curretage en nasleep tot augustus.
FloorElvira, super!
Elfje, ik heb nooit roze afscheiding. Geen ervaring mee maar hopelijk is het goed nieuws!!
Pff balen fluffymila, lepris en poni...?
Ik vind het wachten ook wel lastig en vooral nu mijn afscheiding en stukke minder als met spiraal. Alhoewel het lochies is na de menstruatie. Ik wacht af hoe het loopt.
Ik ben helaas zojuist ongesteld geworden... De roze afscheiding was dus geen innestelingsbloeding, maar menstruatie die drie dagen eerder begon.
Elfje, hopelijk is het voor jou wel een innestelingsbloeding!