NOD Januari 2021

Wat balen dat bij meerdere de ongi is doorgekomen ? 
Elfje- spannend bij jou. Laat je weten als je getest hebt? Zaterdag zei je? 

Hier alles rustig. Zelfde 'klachten' en geen roze of rood... wel wat afscheiding wat normaal bij mij weg is laatste week voor nod dus hopelijk is dat goed nieuws... probeer te wachten tot zaterdag/zondag met testen ??

Ah nee wat balen zeg @lientje. Ik hooop het zo ? bleef het welk elke keer rosé afscheiding bij jou? Bij mij is het nu namelijk normaal.

ChantalKoekje: Ja ga zaterdag testen mocht er dan niks veranderd zijn. Bij jou ook spannend zeg! ?

:( balen alle meiden die ongesteld zijn geworden. Zeker als je al een paar dagen na je NOD bent.
Ik had vanmiddag een belafspraak met de HA over het vaccin. Zij geeft aan dat het wel kan zolang je niet zwanger bent. Dus zij gaf af, plan het tijdens je menstruatie als dit mogelijk is. Maar 100% garantie of het echt geen kwaad kan kunnen ze niet geven, daarvoor is het vaccin te nieuw. De techniek met mRNA is niet nieuw en bij die techniek levert het geen problemen op. Voor de zekerheid kon ik mijn zwangerschapwens 2 maanden uitstellen, dan zat ik zeker veilig. Dit wil ik dus echt niet. Maar nu twijfel ik wel heel heel erg of ik het wel aandurf. Ik wil wel dat vaccin, maar ik wil veel liever een kindje.

@lientje balen zeg?
@herfstbaby op de site van het rivm staat niks over 2 maanden uitstellen daar staat dat het geen probleem is als je niet zwanger bent?

Getsie meiden, het schiet nog niet op zo in januari :(

Weet iemand of er toevallig al een februari forum is aangemaakt?

Wat jammer voor degene die ongesteld zijn geworden! Veel succes in de volgende ronde.
En succes voor degene die dit weekend willen testen!

Hier heb ik de ovu testen buiten handbereik verbannen en all apps van me telefoon gegooid. Werd er te zenuwachtig van en ben er ook effe klaar mee om op de app te kijken op welke dag we zitten etc. Ma + di sex gehad op cd 12 + 13, maar tot nu toe nog geen smiley gevonden. Gisteren 2x een foutmelding en vanmiddag ook weer voordat de test wel werkten, dus die vertrouw ik niet echt meer deze ronde en had geen streepjes testen meer in huis.

Sterkte voor iedereen die ongesteld is geworden, hopelijk volgende ronde een positieve test!?
Nog meer die dit weekend gaan testen? Ik wil morgen gaan testen, 1 dag voor NOD. Vage klachten nemen toe, ben echt heel moe en vreemde dromen. En sinds gisteren zien mijn tepes er ineens anders uit, geen idee of ik dat normaal voor menstruatie ook heb maar het viel echt op.

Terug
Bovenaan