NOD januari 2022 ?

Lees veel herkenbare dingen...dat gevoel lichte kramp, steekjes en rugpijn dat heb ik vandaag ook terwijl over minder dan 2 week mn NOD moet zijn ongeveer.. dus denk ik aan innesteling...(dat hoop ik dan) 
k durf nu ook niet te gaan klussen nu haha want denk dat misschien verkeerd gaat bij innesteling. 
misschien ga ik wel heel ver haha kwa denkwijze?
maar denk dat allemaal bij hoort als je niet eerder zwanger bent geweest en alles nieuw is. 

En dat bij sommige al heel snel bij eerste ronde lukt vind ik knap haha... maar denk dat anticonceptie grote rol speelt maybe? 
k hoop op positieve testennn soon op deze topic?
@frasseke wat balen zeg dat na paar dagen NOD niet is geworden... hoop voor je volgende keer wel 2 streepjes mag zien op je test. Ontpillen kan ook ff duren voordat alles normaal wordt. 


 
 
 
@Frasseke Wat ontzettend balen zeg! Zo frustrerend is dat iedere keer, vooral met onregelmatige dan weet je ook steeds niet waar je aan toe bent. ?? voor februari voor jullie. En ik zal eens proberen in de App dan inderdaad voor de koptekst (heb ik nog niet dus zal zo eens downloaden).
@MB Nee zelf nog niet in verdiept eigenlijk. Heb zelf beetje twijfels of het meer nut heeft. Maar wellicht dat het wel wat kan bieden natuurlijk, ben benieuwd! Het lijkt overal inderdaad echt 'vanzelf' te gaan. Maar om eerlijk te zijn heb ik vaak ook mijn twijfels of stellen daar eerlijk over zijn of dat ze het rooskleuriger maken dan het is ?
@Lis- Kan het niet nog je eisprong zijn? Dan heb ik vaak beetje de klachten die je nu omschrijft. En klussen rond die tijd zal geen nadelig effect hebben op eisprong verwacht ik. Dat zit veel hoger en goed beschermd ?. 
 
@Frasseke pfff klote!! Ook al stel je je er toch ook maar een beetje op in dat de kans nog altijd is dat het deze maand niet raak is, komt toch altijd weer even hard en pijnlijk aan. 


@Lis tsja dat de eerste keer lukken.. ik denk ook, net als HP zegt, dat veel koppels er ook niet eerlijk over zijn als t toch wat meer moeite en energie gekost heeft. Baby's komen niet aanwaaien. En nu moet ik ook wel zeggen, hier in mijn omgeving en kringen zijn ook steeds meer mensen ervan doordrongen dat het zwanger mogen worden echt wel een blessing is en vaak niet letterlijk in je schoot geworden wordt. 


 
 
@Frasseke Ja het is gelukt, wat fijn! Dan staat nu in de koptekst voortaan weer de update. Bedankt voor de tip! 
Wat ik wel gek vind is dat ik in de App niet kon kiezen dat je zwanger wilt worden. Alleen dat je zwanger bent of een kind hebt. En als ik geen keuze maakte kon ik niet verder... 
Meer mensen daar last van en enig idee hoe dit aan te passen in de App? Want nu heb ik dus staan dat ik zwanger ben, terwijl dat natuurlijk niet zo is. Dus best pijnlijk ?
 
@HP ohja dat kan ook... eisprong zou ook kunnen... thanks voor meedenken ?  
@heholetsgo zal erg zijn dat ze niet eerlijk over zijn... dan denk ik van waarom... en indd babys komen niet aanwaaien indd. T is een wonder als t lukt. 


 
 
Even een update vanuit mij. Mijn nod stond verwacht op 1 januari, echter gezien onregelmatige cyclussen moeilijk te zeggen. In de tussentijd nog geen menstruatie, maar ook een negatieve test helaas, heb ook geen zwangerschap symptomen dus verwacht ook niet dat ik later positief zal gaan testen. Mijn menstruatie laat nu telkens 2 maanden op zich wachten. Dus ben bang dat dit nu weer het geval gaat zijn. In maart volgt controle hiervoor bij de gynaecoloog omdat ze aan PCOS denken. Wordt waarschijnlijk dus een traject met hormonen. ?.
Nu maar afwachten ?
 
H P schreef:
@Frasseke Ja het is gelukt, wat fijn! Dan staat nu in de koptekst voortaan weer de update. Bedankt voor de tip! 
Wat ik wel gek vind is dat ik in de App niet kon kiezen dat je zwanger wilt worden. Alleen dat je zwanger bent of een kind hebt. En als ik geen keuze maakte kon ik niet verder…
Meer mensen daar last van en enig idee hoe dit aan te passen in de App? Want nu heb ik dus staan dat ik zwanger ben, terwijl dat natuurlijk niet zo is. Dus best pijnlijk ?
Ja klopt inderdaad dat je alleen aan kan geven dat je zwanger bent. Als je dit vervelend vind zou ik de app gewoon lekker weer wegdoen. Ik kijk niet zo naar de eerst pagina en ga gewoon door naar het forum, enige irritante is dat je soms wel een dagelijks tip als push bericht krijgt. Ik ga eens kijken of ik dat uit kan zetten…

Oke al gekeken en kan heel makkelijk bij profiel, onderaan.
 
Terug
Bovenaan