NOD januari 2022 ?

@Idem wat spannend zeg zolang je geen rode duivels ziet zit je goed. de sympthomen lijken allemaal zo op elkaar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden, ik heb als het goed is morgen weer een postieve ovulatietest en dan weer wachten!
succ6 ben erg benieuwd.
 
Hoi lieve dames! Nog de beste wensen iedereen!
Wij mochten in december ook door voor een volgende ronde. NOD is 7 januari (ronde 5). Heb er wel een hard hoofd in, want door verhuizing en kerst niet echt ons best gedaan ? duim voor jullie allemaal!
 
Nog de beste wensen allemaal! En welkom voor de nieuwe dames, ik hoop voor jullie op goed nieuws!!

Uiteindelijk ben ik dan gister pas (3/4 dagen na NOD) goed ongesteld geworden na ronde 6. NOD zal dus ook wel later zijn en ik kan door naar februari ipv nog januari :(

Ik ben in mei gestopt met mijn pil, maar had nooit echt meer last van krampen, wel een beetje. Maar nu gister kon ik echt niets meer, ik had echt constant een zeurende, stekende kramp. Gelukkig hielp een kruik en warme thee uiteindelijk om het te laten zakken. Zou dit betekenen dat mijn cyclus nu pas weer goed op gang is? (erge krampen was ook een reden om de pil te gaan gebruiken) Of zou het toch kunnen dat ik misschien wel een innesteling had gehad, maar dat het toch niet helemaal goed zat en ik een soort miskraam heb gehad? Of is het gewoon een keertje pech..

Het maakt natuurlijk verder niet heel veel uit, als het niet goed is, is het niet goed zegmaar. Maar toch spookt het een beetje door mijn hoofd...
 
@HP

Ik heb net al een nieuw topic voor februari aangemaakt en daar kan ik de hoofdtekst niet aanpassen via de site, maar wel via mijn mobiel, dus misschien kan dat wel ;)

En voor alle dames, ik hoop jullie er natuurlijk niet te zien :) ;)
 
@LivB Welkom! Spannend ??Hier ook de 1e!  Ik hoor zoveel verhalen om ons heen dat vrouwen zo snel zwanger worden, ergens word je er super onzeker van.. je probeert alles zo gezond en goed mogelijk te doen. Toch blijft elke keer die menstruatie weer te komen.  Mochten er dames zijn die tóch die positieve test zien, let us know! Krijgen we weer een beetje hoop van?
Iemand ooit over een preconceptie consult nagedacht? Of zich er in verdiept? 
@Idem ik duim voor je! @Frasseke balen.. helemaal omdat t een paar dagen naar je NOD kwam? Voel je toch die hoop in de dagen ervoor, om vervolgens weer de duivels te zien.
 
@Idem Ja, maar echt hè ? zoveel wat ook bij een aankomende menstruatie hoort. 
Wel knap van je dat je jezelf kunt inhouden om te testen! Moet zeggen dat mijn cyclus ook in de war is door de vaccinatie. Normaal was het gemiddeld 26 dagen en vorige maand was het 24 en die maand ervoor weer 28.. twijfel dus ook echt over de dag waarop ik zou gaan testen mocht ik niet ongesteld nog worden morgen. Ik heb ook last van me onder rug al een aantal dagen, hoofdpijn, kleine steekjes, extreem moe en kan al een paar dagen niet naar de wc ? normaal heb ik hier ook geen last van maar ga er vanuit dat ik morgen ongesteld word en dan kan het alleen maar mee vallen ?
 
@MB oh wat leuk! Wanneer is je NOD? 
Inderdaad, sommige lukt het de eerste ronde al. Hopelijk lukt het deze ronde, anders gaan we voor februari! 
 
Terug
Bovenaan