NOD januari 2022 ?

Hi meiden, de beste wensen nog allemaal!
Ik moet even me hart hier luchten.. ik had mezelf namelijk zo voorgenomen om me dit keer niet gek te laten maken door me eigen lichaam. Maar nu ik 2 dagen voor mijn NOD zit en van alles voel in me lichaam gebeurt het toch ☹️ Zit alles wat ik voel op internet op te zoeken en maak mezelf helemaal gek door alle wisselende verhalen?vooral vermoeiend dat ik er niet aan wil denken of mee bezig wil zijn maar toch kan ik het niet van me af zetten... hopelijk heb ik snel duidelijkheid ??
 
@My- Zo logisch en herkenbaar! Het voornemen is gemakkelijker dan de uitvoering, want je voelt inderdaad ineens vanalles, juist omdat je er natuurlijk toch meer op gefocust bent dan in de maanden dat je niet zwanger wilde worden. En wachten duurt dan gewoon enorm lang ?. Succes de komende dagen met afwachten en ik duim heel erg voor je dat het positief nieuws wordt! ???
Ben ook zo benieuwd naar alle andere dames. Inmiddels zijn er al wat NOD's voorbij, spannend! 
 
@H P Dankjewel, dat is lief van je! 
Ik ben ook inderdaad wel benieuwd naar de andere. Zodra ik nieuws heb zal ik het met jullie delen ?
 
Hallo dames!
Ik hoop dat ik nog mag aansluiten ?
Ik ben bezig met ronde 5 voor ons kleine wondertje! Dacht ik zoek wat meiden op die in hetzelfde schuitje zitten haha. 
15 januari is mijn NOD. Dus nog even wachten op het bankje. 
Groetjes en iedereen heel veel succes en ik ook veel roze streepjes te zien!
 
 
 
@LivB welkom is het jullie 1e kindje? ik zit zelf in ronde 4 en 19 januari mijn nod altijd weer spannend!!
succ6 en we horen het wel tegen die tijd.
 
@hartjefeb dankjewel! Ja eerste kindje, echt wel spannend hoor haha. Oh hopelijk is het voor jou raak! Dat wachten pfff ?
Jij ook heel veel succes!
 
@My- heel herkenbaar! Vooral een aantal dagen voor NOD voel je vaak vanalles, bij elk steekje vraag ik mezelf af of het iets betekent of dat mijn menstruatie er aan komt. Vooral nu ik inmiddels op dag 2 over tijd zit.
Ik heb besloten om pas aanstaande donderdag of vrijdag te gaan testen, mocht ik dan nog steeds niet ongesteld zijn. Bij ons zoontje testte ik op dag 40 (9 dagen overtijd) pas positief dus er kan nog vanalles gebeuren. Mijn cyclus is eigenlijk altijd 31 dagen, het afgelopen jaar 1x langer en dat was na de Covid vaccinatie dus dat was de reden toen denk ik.
Heb vandaag wel last van lage zeurende rugpijn, wat voor mij nieuw is (heb ik nooit tijdens of voor mijn menstruatie en ken het ook niet uit mijn vorige zwsngerschap). En kleine steekjes in mijn onderbuik, geen krampen maar echt steekjes. 
Hoe gaat het met jullie verder?
 
@LivB uiteraard, welkom! Ik zet je in de volgende update erbij! ?
@Idem Dat zijn de lastigste dagen hè. En zó frustrerend dat veel 'symptomen' zowel bij menstruatie als prille zwangerschap passen ?. Succes met afwachten! ???
 
Terug
Bovenaan