NOD januari 2022 ?

@Frasseke Ja gevonden en meldingen uitgezet thanks! Reageren op site vind ik wel handiger, dus zal de app nu alleen gebruiken om koptekst te updaten ?
@Je-nni-fer Ow dat wachten is zo vervelend hè, vooral met lange cyclussen. Kan goed PCOS zijn inderdaad. Hoop heel erg voor je dat die afspraak nooit hoeft plaats te vinden omdat het voor die tijd toch gelukt is bij jullie ?
 
Hey allemaal! Het was weer zover dat ik geen berichten kon plaatsen... Vervelend?. Voor iedereen alsnog de beste wensen en vooral een gezond 2022 gewenst! ✨? En hopelijk wordt het ons gegund dit jaar...????Ik heb alles een beetje terug gelezen dus ik ben weer bij. @frasseke wat vervelend dat die rode duivels toch zijn gekomen☹️ laten we het beste hopen volgende ronde... Snap dat die teleurstelling extra groot is als het een paar dagen na je NOD is .. @jennifer ik hoop dat het jou zo gegund is en dat je dat traject niet hoeft aan te gaan, ik duim voor je??ik zit nu 2 dagen voor NOD, heb zondag (5dagen voor nod) wel erge steken gehad, alsof ik een blaasontsteking had maar was best pijnlijk. Heb me op de bank gelegen met een kruik, paar uur later was het weg. Zou dit een latere innesteling kunnen zijn geweest? Ik heb geen bruine of roze afscheiding verloren. Had vorige week wat kwaaltjes dat is nu minder, wil me ook niet te gek maken... Afwachten maar. Het is tenslotte mijn 1e ronde dus weet niet eens precies mijn NOD. Ik hoop het allerbeste voor alle dames die de komende dagen hun NOD hebben...spannend! ??
 
Hi allemaal,
Helaasss.. vanochtend ongesteld geworden ? Op naar ronde 6. Gelukkig korte cyclus dus volgende NOD valt nog op 30 januari.
 
@BellaBori Zo lastig hè om te definiëren wat de klachten precies zijn. Innesteling zou wellicht kunnen. Kan in principe tussen de 5-12 dagen na bevruchting. Enige wat we kunnen doen is afwachten in deze. Succes daarmee! ?
@My- Ah nee ?. Wel fijn dat je zo'n korte cyclus hebt inderdaad. Maar toch is het natuurlijk enorm ?
 
[quote quote=10517961]Hey allemaal! Het was weer zover dat ik geen berichten kon plaatsen... Vervelend?. Voor iedereen alsnog de beste wensen en vooral een gezond 2022 gewenst! ✨? En hopelijk wordt het ons gegund dit jaar...????Ik heb alles een beetje terug gelezen dus ik ben weer bij. @frasseke wat vervelend dat die rode duivels toch zijn gekomen☹️ laten we het beste hopen volgende ronde... Snap dat die teleurstelling extra groot is als het een paar dagen na je NOD is .. @jennifer ik hoop dat het jou zo gegund is en dat je dat traject niet hoeft aan te gaan, ik duim voor je??ik zit nu 2 dagen voor NOD, heb zondag (5dagen voor nod) wel erge steken gehad, alsof ik een blaasontsteking had maar was best pijnlijk. Heb me op de bank gelegen met een kruik, paar uur later was het weg. Zou dit een latere innesteling kunnen zijn geweest? Ik heb geen bruine of roze afscheiding verloren. Had vorige week wat kwaaltjes dat is nu minder, wil me ook niet te gek maken... Afwachten maar. Het is tenslotte mijn 1e ronde dus weet niet eens precies mijn NOD. Ik hoop het allerbeste voor alle dames die de komende dagen hun NOD hebben...spannend! ??
[/quote]Jaa het afwachten steeds is wel spannend. Hopend op goed nieuws voor jou ?
 
@My-
Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden, wel fijn dat je een korte cyclus hebt aan de ene kant. Toch iets meer kansen op die manier. Hopelijk ook voor jou snel goed nieuws
 
Hier helaas vanochtend ook ongesteld geworden ☹
Op naar de volgende ronde, mijn NOD zal 4/5 februari zijn, maar blijf hier nog lekker meelezen en duimen voor een positieve test voor jullie! ?
 
@idem ooh nee balen weer! Ik ben inderdaad ook nog lekker hier alles in de gaten aan het houden en duimen dat de rest wel leuk nieuws geeft!
 
Terug
Bovenaan