NOD januari 2022 ?

@NicoleB dan lopen we gelijk ik heb wel ovulatietest en vandaag was hij al een stuk donkerder en morgen test ik met cb dus weet zeker dat hij morgen POSITIEF is hoop voor jou ook snel. Heb ik ook 19 Jan mijn nod??
 
@maedsche Ja ik denk ook een heel licht streepje te zien! Probeer hem morgen of overmorgen eens met ochtendurine. Het kan ook zijn dat het zo licht is omdat je het vanmiddag hebt gedaan natuurlijk. Spannend! Wordt sowieso een beetje verdrietig van alle sippe smileys tot nu toe, we kunnen wel een beetje positief nieuws gebruiken! ? Ga voor je duimen dat het morgen of overmorgen een echt streepje wordt! ???
@Gebruiker10371287 Oew dan is het inderdaad nóg lastiger en spannend of het überhaupt wel kan. Veel succes ook voor jullie!
@Nicolle B Aangepast ✅. Lastig hè als het ineens toch anders is dan je had verwacht. Hopelijk nog wel lang genoeg doorgegaan? 
 
Jaaaa @maedsche ik zie hem ook hoor!!! Zoooo spannend!! Keep us updated! 


Voor de dames die negatieve test in handen hadden, grrr %}£$*~%. Blijft echt zwaar verrot. 
 
Hoi hoi allemaal,
 
Voor alle dames die helaas toch ongesteld zijn geworden, super ruk :(, hopelijk meer succes bij de volgende ronde.
 
Ik zie nu niet 1,2,3 snel van wie de foto was van de test, maar er is inderdaad een heel licht lijnte! 
 
Ik heb nu net een positieve ovulatie test gehad. Was zo geinig ook, ik ben gisteren begonnen met testen, die was negatief. Vanmorgen toen ik wakker werd ook getest, die was ook negatief en nu net had ik zo'n voorgevoel, dus ik weer testen en jahoor een positieve ovulatietest. Joe joe xD. Gisteren hadden we het al gezellig gemaakt, vanavond nog een keer en dan hopen op het beste! 
Nu is het cyclus dag 15 voor mij, is het nu zo dat ik mijn nog op 29 kan verwachten of later? mijn cyclussen varieren nog wel eens tussen de 28 en 32 dagen +- 
 
Nu nog een korte vraag, ik kan nu mijn boosterprik gaan halen, maar enigszins toch een beetje huiverig nu we serieus bezig zijn om zwanger te raken. Hebben jullie de booster gehaald? Sidenote, dit is geen uitnodiging tot discussies over Corona, maar gewoon een peiling. 
 
@Kellyleeuwtje Je eisprong is in principe binnen zo'n 24-48 uur na de piek van de ovulatietest. Dus dan zou ik als ik jou was rekenen op ca. 30 dagen.
Qua booster twijfel ik om dezelfde reden ook een beetje. Ik heb hem voor de 16e ingepland (en heb nu waarschijnlijk 15e m'n NOD). Maar toch denk ik dat ik hem wel gewoon ga halen. Want stel het duurt nog heel lang voor het lukt om zwanger te raken dan heb ik misschien spijt van het niet halen van de booster. Uiteindelijk bij mij de gedachten gekomen: Het is (vooral als je zwanger bent) waarschijnlijk gevaarlijker om corona te krijgen dan dat m'n menstruatie wellicht even 1x van slag is.
Maar uiteraard moet iedereen de keuze geheel zelf maken ?
 
Ik wacht ook even op mn booster en denk in februari hem op te halen aangezien ik in augustus 2e heb gehad. Tijdens zwangerschap is booster krijgen geen probleem. Mn zus kreeg tijdens zwangerschap ook eerste 2 prikken.

 
Terug
Bovenaan