NOD januari 2022 ?

@Kellyleeuwtje Fijn hé dat je eigenlijk zo goed merkt wanneer je ovulatie is en dat je dat ook nog even kan checken met zo'n testje!
Ik haal mijn boosterprik eind volgende week. Ik ben/was eerst ook wat huiverig maar ik lees nu ook zo veel succesverhalen wat betreft zwanger raken dat het denk ik alleen je cyclus wat in de war kan gooien. 

En hoe leuk is het dat @madsche een mega goed voorbeeld is! Snap dat je nog even wacht met écht blij zijn tot de streep donkerder is maar ik ga je toch vast voorzichtig feliciteren ?
 
@Frasseke Ja dat is wel de goede instelling inderdaad! En even balen is ook logisch als je iets graag wil, dus ik laat dat ook altijd even toe. En dan weer door ?
@Gebruiker10371287 wow dat klinkt best heftig. Vooral ook omdat je eerst niet helemaal serieus werd genomen. Gelukkig heb je een goede arts gevonden en hopelijk gaat hier iets moois uitkomen! Dankjewel voor je advies ?
 
@maedsche Ik zie m ook iets feller worden in vergelijking met gisteren! Ik duim voor een dikke streep morgen? Hopelijk breng jij onze eerste smiley in het lijstje! 
 
@maedsche ohh jaa de streep is duidelijker geworden dan gisteren! Hoop voor je dat vrijdag nog vettere dikke streep komt te staan!
 
@maedsche ik denk dat het streepje ook donkerder is geworden hoor! Zo leuk en spannend!
Met de geldigheid van de booster bedoelde ik dat ze volgens de berichtgeving waarschijnlijk toch meerdere boosterrondes doen in 2022 dus dan denk ik dat hij geen jaar geldig is, maar dit is een conclusie die ikzelf heb getrokken, wellicht dat hij dat wel is! We hebben al 2 vakanties voor dit jaar geboekt dus mocht hij maar 6 of 9 maanden geldig zijn dan hoef ik niet snel nog even een extra booster te halen voor we vertrekken!
 
Ow meiden, ik ben zó toe aan positief nieuws van jullie! Er staan inmiddels nog een paar data open van een paar, ben zo benieuwd hoe het daar mee staat! ??
 
Ik ben ook benieuwd naar de andere dames waarvan de nod al is geweest!
 
vraagje aan alle dames die al zwanger zijn (geweest): is er altijd sprake van innestelingsbloeding of zijn er ook positieve testen gekomen zonder dit te hebben gezien?
 
Terug
Bovenaan