NOD januari 2022 ?

Ik zie ook echt een licht streepje hoor!! Spannend!
Ik wacht ook nog heel even met de booster, wil hem in maart halen ook ivm geldigheidstermijn QR code en vakantie.

Ik zie ook zeker een licht streepje @maedsche! Duimen dat het een fel streepje wordt!

Voor de meiden die ongesteld zijn geworden, flink balen.?

Nou moet ik nog een paar dagen tot nod maar ik heb zo veel last van plopjes en borrelende darmen. Als ik op internet kijk zeggen ze dat het een symptoom kan zijn maar kan ook dat de menstruatie eraan komt. Wilde er helemaal niet mee bezig zijn maar toch kan ik het weer niet los laten?

Liefs?

Wat lief dat jullie allemaal meeleven zeg! Vanochtend weer een test gedaan (man en ik konden allebei niet wachten, haha) en tja, nog steeds een vaag lijntje maar wel heel iets donkerder: https://ibb.co/4tXpxG3
Al met al nog niks om helemaal door in de wolken te zijn dus ik test vrijdag gezellig nog een keer ?Wat betreft de booster: ik zou het gewoon doen. Heb vorige week m’n booster gehad. Mocht ik dus zwanger blijken, dan heb ik ‘m in m’n zwangerschap gehad ?
@ERZ Snap zo goed dat je ermee bezig bent! Is natuurlijk ook erg lastig er niet mee bezig te zijn als je het probeert!

@maedsche Ja ik zie echt een licht streepje! Maar snap héél goed dat je nog niet super enthousiast kan zijn hiermee. Je wilt gewoon een dikke vette streep hebben ?. Toch maar even afwachten dan en inderdaad vrijdag nogmaals testen. Spannend!
@ERZ Zo lastig hè, die symptomen komen zo erg overeen! En het voornemen om er niet mee bezig te zijn is altijd makkelijker gezegd dan gedaan haha. Succes met afwachten! 

Vrijdag zou m'n NOD zijn (volgens de app Flo), maar m'n cyclus is tussen de 28-31 dagen en vandaag is dag 28. Afwachten dus even, zoals gezegd kan ik er nog niet blij mee zijn en kan het ook echt niet vergelijken met m'n vorige zwangerschap. Daar testte ik op dag 35 ofzo want ik was in de ontkenningsfase ;-)
@Idem Wat bedoelde je eigenlijk met de geldigheid van de booster? Dacht dat die een jaar geldig zou zijn? Misschien zijn de regels ook wel anders dan in Duitsland.

@maedsche spannend hoor je kunt ervan uitgaan dat hij straksd gewoon postief is hoor als je nu al een licht streepje heb. 
ik begrijp dat je een beetje huiverig bent logisch. en anders die van cb testen dan weet je genoeg!!

Terug
Bovenaan