NOD januari 2022 ?

Ik ga morgen weer testen!

Ben de laatste 2-3 dagen wel onwijs moe, dat is opzich wel een goed teken en herken ik van de eerste. Wel vrij vroeg, daar begonnen de symptomen pas met 6 weken.

@MB Ik had bij de eerste geen innestelingsbloeding, ook niks gemerkt. Mocht ik nu echt zwanger zijn, ook geen bloeding en niks bewust gemerkt. En nu waren we er toch meer mee bezig dan bij de eerste.
 
Hallo dames!
Ook ik helaas ongesteld geworden deze week. Had deze maand voor het eerst echt pijnlijke borsten, dus stiekem ging ik er vanuit dat ik zwanger was. Pijnlijk dat het toch niet zo mocht zijn! Wat kan je lichaam je toch in de maling nemen.. ik moet ook echt stoppen met early testen doen, veel te zonde van het geld. Op naar de volgende ronde maar weer. Waarom duurt het allemaal zo lang!!!! Hopelijk komt er nog iemand met goed nieuws hier!
 
Hey dames,
Ik had vandaag mijn NOD, maar nog niet ongesteld... Vannochtend een early-test gedaan maar negatief☹️ dat wordt afwachten... Had vorige week wel wat las van menstruatie-actige krampen. Normaal met de pil altijd 28 dagen cyclus. Ik heb mijn afscheiding goed in de gaten gehouden en het cervix-slijm is rond de 19-21 dec geweest dus ben echt overtuigd dat ik toen ook mijn eisprong heb gehad dus ik vraag me af of mijn cyclus dan toch langer zou kunnen duren. Normaal zou ik dan nu ongesteld moeten worden. Misschien weet een van jullie hier een antwoord op? Ik ben erg moe, had vannochtend een steek in mijn lies en heb soms wel het idee dat er vanalles gebeurd in mijn buik en voel me wat grieperig. Maar goed dat hoeft nogsteeds niks te betekenen.. succes voor de andere meiden de komende dagen???
 
[quote quote=10518995]Ik ben ook benieuwd naar de andere dames waarvan de nod al is geweest!
 
vraagje aan alle dames die al zwanger zijn (geweest): is er altijd sprake van innestelingsbloeding of zijn er ook positieve testen gekomen zonder dit te hebben gezien?[/quote]Bij mijn zoontje zag ik bij het afvegen een heeeel licht roze vlekje. Dat was bij mij alles, je moest goed kijken. Bij mij stelde het niks voor :)
 
@MB Bij mijn dochter heb ik wel een innestelingsbloeding gehad. Maar betekend niet dat iedereen dat heeft hoor. Volgens mij heeft de meerderheid het niet.

Ik denk dat ik morgen ongesteld ga worden.. Na een hele dag lichte rugpijn en een rommelende buik is de bruine afscheiding weer terug. Deze begon vanmorgen heel lichtbruin en was vanavond donkerbruin en slierterig (sorry voor de vieze uitleg). Blijf toch hopen dat het niet doorzet?
 
Ik blijf hier dagelijks meelezen en hoop steeds mee voor iedereen! Hopelijk snel nog iemand met positief nieuws :).
Hier iets minder deze keer, ik zit in mijn 2e cyclus met hormonen en er rijpt gewoon geen enkele follikel. Baarmoederslijmvlies is er wel helemaal klaar voor maar wat heb je deraan zonder eitje :(. Nu begonnen aan een extra hormonenkuur en opvolging met echo's. Mijn eerste week van januari dus al begonnen met 3 ziekenhuisbezoeken.
Mijn NOD schuift dus sowieso verder op, ik geef jullie een seintje als er eindelijk een follikel klaar zit. Dan kan ik zeker jullie tips gebruiken aangezien mijn vorige (eerste) cyclus door omstandigheden een inseminatie was, toen hebben we dus niet samen moeten klussen :). Jammer genoeg was die poging niet gelukt.
 
Terug
Bovenaan